Masz taką możliwość. Oprócz podstawowego numeru telefonu, który podajesz przy rejestracji, masz również możliwość dodania numerów alternatywnych.
Możesz zrobić to w prosty sposób. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto Google Moja Firma, wejdziesz w zakładkę „informacje” i klikniesz w pole, gdzie znajduje się obecnie Twój główny numer telefonu. Zaraz pod tym numerem znajdziesz polecenie „dodaj numer telefonu”. Jeśli w nie klikniesz, wystarczy już tylko podać numer telefonu.
Google Moja Firma umożliwia podanie w sumie 3 numerów telefonu – jeden główny i 2 alternatywne. Mogą to być zarówno numery komórkowe, jak i stacjonarne, z wyjątkiem numeru faksu.
Dodatkowe numery telefonu zwiększą szansę, że Twojemu klientowi uda się dodzwonić do Twojej firmy. Warto więc skorzystać z tej opcji. Pamiętaj też, że zanim dodane przez Ciebie dane będą widoczne w Twojej wizytówce, trzeba czasem poczekać do 3 dni.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.