Jeśli tak, mamy dla Ciebie świetną informację – teraz możesz dodać tę informację do swojej wizytówki Google Moja Firma. Ta wiadomość pomoże Ci uzyskać nowych klientów z licznego grona miłośników wspólnego oglądania sportu.
Im więcej klarownych informacji na temat Twojej firmy tym lepiej. Każdy klient chce być jak najlepiej poinformowany na temat miejsca, które zamierza odwiedzić. Dzięki temu pojawiać się będą u Ciebie klienci, którzy naprawdę będą zainteresowani Twoimi usługami. Co zyskujesz? Oszczędzasz czas, który poświęcił byś na fizyczne informowanie klientów oraz sprawisz, że są mniejsze szanse, że będą rozczarowani i będą umieszczać negatywne opinie.
Jeśli posiadasz w swoim lokalu odbiornik nadający się do oglądania programów sportowych, koniecznie dodaj do swojej wizytówki Google atrybut „Dobry do oglądania sportu”.
Poinformuj swoich klientów o wszystkich możliwościach, jakie im oferujesz – na przykład „posiada Wi-Fi”, „oferuje miejsca do siedzenia na zewnątrz”. Pamiętaj też, że możesz także usuwać nieaktualne atrybuty.
Po zalogowaniu się na konto Google Moja Firma i wybraniu danej lokalizacji, naciśnij w menu „informacje”, a następnie wybierz sekcję, którą chcesz zmienić i wprowadź informację w pole, które się wyświetli.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.