x

Content Marketing wciąż działa

Content marketing czyli strategia marketingowa polegająca na przygotowaniu i publikacji bardzo atrakcyjnych treści i w ten teoretycznie prosty sposób pozyskaniem klientów. Odpowiedni dobór fraz kluczowych pozwala zarówno zainteresować ogólną tematyką jak i szczegółowymi treściami.

1. Opis klienta
– branża szkolenia
– zasięg działania
cała Polska
– grupa docelowa odbiorców (wiek, płeć, posiadanie dzieci itp.)
średnie i duże firmy
– zakres wykonywanych usług / sprzedaży
poprawa zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o lean managment
– działania marketingowe podejmowane we wcześniejszym okresie
brak

2. Opis problemu
– słaba widoczność firmy/marki w wyszukiwarce google (organic)
– duża konkurencja podobnych firm na obszarze funkcjonowania
– obszar działania obejmujący całą polskę
– bardzo duże koszty reklamy tradycyjnej (banery, radio, tv regionalne)
– brak świadomości klientów o usłudze
– ograniczony budżet – KWOTA do 1500 zł / miesiąc

3. Analiza problemu
– wykonanie badania słów kluczowych dla branży klienta
– wykonanie analizy najważniejszych czynników marketingu w sieci
– wykonanie audytu strony

4. Strona w ramach pozycjonowania została wzbogacona o teksty zawierające słowa kluczowe. Oczywiście cały czas prowadzone w ramach pozycjonowania były działania optymalizacyjne oraz pozyskiwanie dobrych linków.

Cała zawartość strony była oparta o badanie słów kluczowych. Pozwoliło to przygotować różne teksty tematyczne poruszające poszczególne problemy, a zarazem dające odpowiedź na konkretne zapytania klientów.

5. Przedstawienie rezultatów

Dzięki odpowiedniej kolejności czyli badanie słów kluczowych, przygotowanie artykułu, optymalizacja treści pod SEO, linkowanie udało się znaleźć najczęściej szukane frazy. Dopasowana do nich treść pozwoliła przygotować artykuł, który generuje stałą ilość miesięcznych wejść.

W ten sposób raz wydana kwota zwraca się cały czas generując ruch i klientów zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy jak i zakupieniem szkolenia.

606-428-824