• Linki Sponsorowane Cennik • Google Ads • AdWords • PPC • Ile Kosztuje •


x

Cennik za prowadzenie kampanii PPC AdWords

Koszt prowadzenia kampanii AdWords jest bardzo elastyczny i dostosowany do Twoich
możliwości.
To Ty
decydujesz, ile chcesz wydać na reklamę.

Model rozliczeń PPC gwarantuje, że płacisz tylko za wymierne
rezultaty
, czyli za kliknięcia potencjalnych klientów w Twoją
reklamę.

Do tej pory jeszcze nikt nie wymyślił lepszego systemu płatności za reklamę!

Inwestując
w tradycyjną reklamę nie wiesz ile rzeczywiście zainteresowanych osób ją
zobaczy, podczas gdy w modelu PPC masz nad tym pełną kontrolę.
Twoje
zainwestowane w reklamę AdWords pieniądze nie znikną, dopóki nie zostaną
„wyklikane” przez potencjalnych klientów.

Zasada jest prosta – im więcej zainwestujesz w reklamę AdWords, do tym większej
ilości osób dotrzesz.

Jeśli nie miałeś jeszcze do
styczności z reklamą AdWords możesz mieć wątpliwości, ale z czasem przekonasz się,
że zainwestowane w ten rodzaj reklamy fundusze zwracają się z nawiązką.

Koszt pojedynczego kliknięcia

Każde kliknięcie przez potencjalnego klienta w link posiada ustaloną na zasadzie aukcji cenę.
Im więcej pieniędzy wcześniej zainwestujesz,
tym więcej kliknięć będziesz w stanie uzyskać.
Pamiętaj, że każde kliknięcie w Twój link
sponsorowany oznacza wejście użytkownika na Twoją stronę, a stąd już tylko krok
do tego, aby skorzystał on z Twoich usług lub zakupił oferowany przez Ciebie
produkt.

Nasi doświadczeni specjaliści AdWords codziennie trzymają rękę na pulsie, aby
uzyskiwać dla Ciebie jak najniższe stawki za jedno kliknięcie i oszczędzać
Twoje pieniądze.

Nie trać pieniędzy na mało skuteczne tradycyjne formy reklamy

Media takie jak telewizja, radio czy magazyny sukcesywnie tracą swoich odbiorców na rzecz internetu. Ponadto, osoby korzystające z tych mediów odbierają reklamy raczej negatywnie, jako niechciane przerywniki interesujących ich audycji i ignorują ich treść, lub zmieniają kanał. Bilbordy także nie mają dobrej opinii – większość ludzi jest zdania, że szpecą krajobraz i rozpraszają uwagę kierowców.
Dlatego reklama internetowa to reklama przyszłości. Docierasz tylko do zainteresowanych odbiorów na podstawie słów kluczowych, powiązanych tematycznie stron lub informacji zawartych w internecie.
Zamiast inwestować w bilbord, lepiej skorzystaj z linku sponsorowanego AdWords w postaci graficznej – jeden klik i Twój potencjalny klient znajdzie się na Twojej stronie internetowej.

Zapraszamy do kontaktu w celu bezpłatnej wyceny kampanii AdWords dla
Twojej branży.

606-428-824