Jest taka możliwość – do wyboru są nawet 2 opcje.
Możesz usunąć daną lokalizację albo oznaczyć ją jako zamkniętą na stałe. Jeśli zdecydujesz się na tą drugą opcję, wizytówka będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania wraz z komunikatem „Zgłoszona jako zamknięta na stałe”. Jeśli zdecydujesz się na usunięcie lokalizacji, będzie ona nadal się wyświetlać w wynikach wyszukiwania, ale nie będziesz mieć możliwości zarządzania nią. Dokonasz tego na swoim koncie Google Moja Firma. Kliknij w menu w „informacje”, a następnie znajdź pole „Oznacz tę firmę jako zamkniętą lub usuń ją” i wybierz jedną z tych opcji.
Jeśli usuniesz daną wizytówkę tracisz do niej dostęp. Jeśli zechcesz go odzyskać, potrzebna będzie ponowna weryfikacja.
Natomiast jeśli oznaczysz lokalizację jako zamkniętą na stałe, w przyszłości masz możliwość oznaczenia jej jako otwartej, bez konieczności ponownej weryfikacji.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.