Jeśli chcesz optymalnie wykorzystać możliwości swojej wizytówki Google Moja Firma, skorzystaj także z przypisanych do wizytówki atrybutów.
Atrybuty są szybkim komunikatem zarówno dla klientów, jak i dla wyszukiwarki Google, jakie udogodnienia oferujesz w swojej firmie. Dostępne atrybuty różnią się w zależności od wybranej kategorii biznesu. Ogródek, darmowe wifi, możliwość płatności kartą czy udogodnienia dla niepełnosprawnych to tylko niektóre z możliwych atrybutów. Niektórych atrybutów nie możesz ustawić i zależą one od ocen klientów – na przykład czy dany lokal usługowy jest popularny.
Google czasem wprowadza nowe atrybuty dla danych kategorii, dlatego nawet jeśli masz już wybrane atrybuty dla swojej wizytówki, co jakiś czas możesz sprawdzić czy nie możesz dodać nowych. Wystarczy, że na swoim koncie Google Moja Firma wybierzesz „Informacje”, a następnie znajdziesz pole „dodaj atrybuty” (jeżeli jeszcze nie masz żadnych) lub „najważniejsze informacje” (jeżeli jakieś atrybuty zostały już dodane).
Pamiętaj również o aktualizacji informacji na wizytówce Google – jeżeli danego udogodnienia nie ma już w Twojej firmie powinni się je usunąć także z atrybutów.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.