Zakładając konto Google Moja Firma, możesz jednocześnie bezpłatnie wygenerować swoją prostą stronę internetową. To dobra opcja na początek promocji swojej firmy w internecie.
Swoją utworzoną przez Google stronę można spersonalizować – dodać różne motywy, treści oraz zdjęcia. Każde z tych działań będzie miało wpływ na umacnianie jej pozycji.
Taka strona internetowa kreowana jest błyskawicznie, na podstawie informacji, które wpisujesz podczas tworzenia swojej wizytówki Google Moja Firma. Dodatkowo Twoja strona będzie automatycznie aktualizowana, gdy zmienisz swoje dane w wizytówce. Witryna funkcjonuje prawidłowo nawet gdy nie jest jeszcze zweryfikowana, a także jest dostosowana zarówno do urządzeń mobilnych, jak i stacjonarnych.
Prosta strona internetowa nie jest pozbawiona jednak wad. Zalicza się do nich między innymi to, że strony nie można połączyć z narzędziem Google Analytics, służącym do sprawdzania jej statystyk, ani z kontami firmowymi w mediach społecznościowych. Na stronę taką nie ma również możliwości wrzucenia wideo. Taką stronę również nie wykorzystamy w pozycjonowaniu.
Podsumowując – stronę internetową w Google Moja Firma korzystnie jest założyć, jeśli nie posiadasz jeszcze swojej strony internetowej. Strona jest estetyczna, klarowna i zaznaczy Twoją obecność w sieci. Musisz nastawić się jednak, że jeśli myślisz o ekspansji swojej firmy w sieci oraz skorzystanie z usługi pozycjonowania, będziesz potrzebować w przyszłości profesjonalnej strony internetowej.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.