Oprócz adresu URL prowadzącego do strony głównej Twojej firmy, możesz wprowadzić także dodatkowy adres strony www, który będzie widoczny na wizytówce danej lokalizacji.
Link ten ma za zadanie ułatwić Twoim klientom dostęp do odpowiednich lokalnych stron lub podstron, na których będą mieli możliwość wykonania pewnych działań związanych z Twoją firmą. Działania te mogą dotyczyć na przykład umówienia się na wizytę, zarezerwowania miejsca, złożenie zamówienia, obejrzenie oferowanych przez Twoją firmę produktów lub zapoznanie się z menu lub listą usług.
Zaloguj się na konto Google Moja Firma i otwórz zakładkę „Informacje”. Następnie znajdź pole o nazwie „Witryna” i „URL wizyty” i kliknij w nie. Pojawi się okno „Adresy URL”. Pierwsze pole zawiera adres Twojej strony głównej, jeśli już został wcześniej wprowadzony. Pod nim znajduje się pole „URL wizyty”. Kliknij w nie i wprowadź swój dodatkowy adres URL, a następnie naciśnij „Zastosuj”.
Pamiętaj aby upewnić się, czy adres www, który podajesz jest aktualny i aktywny.
Na pojawienie się dodatkowych linków na wizytówce możesz poczekać do 3 dni.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.