Chociaż słowo wizytówka niekoniecznie kojarzy się ze zdjęciami, a raczej z tekstem pisanym, Google Moja Firma posiada opcję, dzięki której można dodawać zdjęcia. Warto z tej możliwości skorzystać, bo dzięki temu wizytówka Google Moja Firma wygląda po prostu lepiej, przyciąga wzrok i uwagę użytkowników internetu.
To, że opłaca się dołączyć zdjęcia do wizytówki Google, to już nie opinia, ale fakt. Google sprawdziło to dzięki rzeczywistym statystykom. Okazało się, że wizytówki ze zdjęciami, miały średnio aż 42% więcej zapytań o wskazówki dojazdu w Mapach Google oraz średnio o 35% więcej kliknięć w witrynę w porównaniu do wizytówek firm, które nie miały zdjęć.
Dobierając zdjęcia do swojej wizytówki postaw na te, które wyglądają atrakcyjnie – są jasne, dobrej jakości obrazu i przedstawiają wnętrze Twojej firmy lub są związane z Twoją działalnością – na przykład zdjęcia oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Możesz dodać też zdjęcia z firmowych wydarzeń i imprez.
Dodając zdjęcia wiele zyskujesz, a przy tym jest to bardzo proste – wystarczy na swoim koncie Google Moja Firma odnaleźć pole „Uzupełnij swoją wizytówkę”, a następnie wybrać pole „Dodaj zdjęcia” i przesłać fotografie ze swojego komputera lub telefonu. Pamiętaj, że aby Twoje zdjęcia mogły być opublikowane w wizytówce, musi być ona przez Ciebie zweryfikowana.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.