Wizytówkę Google mogą posiadać zarówno firmy, które prowadzą biznes stacjonarny, jak i te, które dojeżdżają do klienta.
Jest także możliwość poinformowania zainteresowanych, że firma posiada zarówno adres fizyczny w którym obsługuje klienta, jak i możliwość dojazdu do klienta w celu wykonania usługi lub dostarczeniu towaru. Te informacje podaje się już przy rejestracji, jednak można uzupełnić je już w istniejącej wizytówce.
Jeśli przy zakładaniu wizytówki podany został adres stacjonarny, a z czasem udało Ci się wprowadzić również usługę dojazdu do klienta, nic straconego – wciąż możesz umieścić tę wiadomość w Twojej wizytówce, bez konieczności jej ponownej weryfikacji.
Wystarczy, że po zalogowaniu się na panel Google Moja Firma, wybierzesz zakładkę „informacje”. Pod polem, w którym znajduje się adres firmy znajdziesz pole „obsługiwane obszary”. Kliknij w nie i rozpocznij wpisywanie podając nazwy lub kody kreskowe miejsc. Możesz podać nazwy dzielnic, miejscowości, województw, a nawet ustawić zasięg na całą Polskę i inne kraje. Podane przez Ciebie informacje pojawią się na Twojej wizytówce Google Moja Firma w ciągu 3 dni.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.