x

1. Czy muszę posiadać stronę internetową, aby rozpocząć promocję firmy lokalnie

— Strona internetowa nie jest niezbędna dla usługi Google Maps. Stworzymy podstawową stronę wizytówki. Jednakże istnienie bez własnej domeny, adresów e-mail, oraz strony internetowej bardzo ogranicza wiarygodność firmy.
Strona niezbędna jest przy pozycjonowaniu.

2. Co to znaczy pozycjonowanie lokalne

— Pozycjonowanie lokalne można podzielić na optymalizację widocznej i nie widocznej części strony pod kątem oceny ponad 200 czynników przez algorytmy Google. Pozycjonowanie lokalne nakierowane jest na frazy wyniki i frazy z miejscowościami

3. Ile słów kluczowych zawiera umowa

— podstawowe umowy zawierają wypozycjonowanie do 100 fraz kluczowych lokalnych dobieranych po badaniu słów kluczowych oraz akceptacji

4. Czy mogę podać swoje słowa kluczowe

— tak ale muszą one zostać przez nas przeanalizowane

5. Czy mogę rozszerzyć obszar działania o kolejne miasta?

— oczywiście jednakże będzie wiązało się to ze wzrostem opłaty za wykonanie usługi oraz wydłużeniem czasu działania

6. Gdzie mogę znaleźć informacje na temat swojej usługi

— cała komunikacja z naszą firmą odbywa się poprzez dedykowany dla każdego klienta CRM. Wszystkie wiadomości przechowywane są w panel jako historia współpracy. Wszystkie wiadomości wysyłane są także drogą mailową na wskazane miejsce

7. Gdzie znajdę dostęp do konta FTP / hostingu

— dostęp do konta FTP można znaleźć w panelu hostingowym
Dostęp do konta hostingowego można uzyskać po konsultacji z firmą której opłacają Państwo raz w roku FV.

8. Czy muszę posiadać certyfikat SSL

— tak obecnie certyfikat jest nie zbędny i jest to jeden z czynników wpływających na wyniki w wyszukiwarce

9. Ile kont typu social zakładacie dla firmy

— między 10 a 15 kont

10. Czy możecie korzystać z moich kont społecznościowych

— tak jak najbardziej konta z historią są mile widziane w portfolio linków prowadzących do strony

11. Jak długo będę czekał na efekty.

— na proces pozycjonowania wpływa ponad 200 czynników oraz konkurencyjność. Nasz firma nastawia się na długotrwała współpracę z klientami gdyż tylko to zapewnia pozytywny efekt utrzymujący się przez lata. Z doświadczenia wynika, że pierwsze efekty można uzyskać od 6 do 12 miesięcy.

12. Kiedy mogę zrezygnować z usługi.

— wierzymy w swoje umiejętności i jesteśmy pewni naszej wiedzy dlatego nie wiążemy klientów długimi umowami sytuacje w życiu są różne dlatego okres wypowiedzenia to standardowe 30 dni

13. Jaki jest okres wywiązania się z umowy

— umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia

14. Gdzie sprawdzić czy mam wizytówkę w mapach google

— wystarczy wpisać w mapach google swoją nazwę firmy

15. Czy zakładacie wizytówkę w Google Maps

— tak zawsze zakładamy wizytówkę lub optymalizujemy obecną

16. Czy można usunąć złą opinię w Google+

— opinie można oflagować lub skontaktować się z jej autorem celem wyjaśnienia sytuacji

17. Czy mogę posiadać kilka wizytówek?

— tak dla każdego oddziału firmy

18. Gdzie znajdę dostęp do wizytówki Google Moja Firma

— Wystarczy zalogować się https://www.google.com/intl/pl_pl/business/

19. Jak przenieść prawo do wizytówki na innego użytkownika

— w panelu zarządzania wizytówka w sekcji użytkownicy wystarczy dodać inny adres konta gmail

20. Czy wykonujecie poprawki na stronie zrobionej przez inną firmę

— tak, po wcześniejszej wycenie usługi

21. Gdzie znajdę statystyki strony

— należy mieć skonfigurowaną usługę Google Analytics. Statystyki dostępne są na stronie https://analytics.google.com/analytics/web/

22. Czy udostępniacie konta statystyczne strony

– tak, wszystkie założone przez nas konta strony należą i są przekazywane właścicielowi witryny

23. Czy można ustalić liczbę potencjalnych odbiorców na danym terenie

— tak, można oszacować liczbę użytkowników wpisujących wybrane frazy kluczowe

24. Czy otrzymuje sprawozdania bądź raporty wykonanych prac? Jak często?

— co miesiąc przedstawiamy raport dotyczący usługi oraz prezentujemy dane pochodzące z google analytics

606-428-824