Odpowiedzi i rozwiązania wielu problemów dotyczących prowadzenia konta Google Moja Firma można znaleźć na wielu stronach internetowych. Są jednak takie sytuacje, na które możemy nie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
Co wtedy robić? Najlepiej napisać wiadomość do Google, w której szczegółowo opiszesz swój problem. Jest to możliwe na stronie Centrum Pomocy Google Moja Firma. Po wyszukaniu i wejściu na stronę w prawym górnym rogu znajdziesz tekst „Skontaktuj się z nami”. Kliknij w niego i wybierz odpowiednią kategorii problemu, a powinno pojawić się okno w którym możesz wybrać formę kontaktu z pracownikami Google. Chociaż są 3 możliwości – kontakt telefoniczny, czat lub e-mail, najczęściej dostępna przez całą dobę opcja to kontakt przez wiadomość e-mail. Po kliknięciu w niego, strona skieruje Cię do formularza, w którym możesz podać swoje dane i opisać trudność. Pamiętaj, że aby tego dokonać musisz wcześniej zalogować się na swoje konto Google.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.