Jeśli Twój biznes jest zarejestrowany w Google Moja Firma możesz to sprawdzić w łatwy sposób na swoim koncie. Wystarczy że wybierzesz kartę „opinie” i możesz przeglądać tekstowe opinie na temat Twojej firmy oraz oceny w postaci ilości przydzielonych gwiazdek.
Głównym powodem jest to, że dzięki tej praktyce, będziesz mieć możliwość dokonywania zmian mających na celu poprawę wizerunku Twojej firmy.
Pamiętaj, że opinie to rzecz subiektywna – nie ma sensu się więc kłócić z ich autorem. Nie przejmuj się też pojedynczymi negatywnymi opiniami – może to oznaczać, że dany klient miał po prostu zły dzień i temu tak właśnie odebrał Twoją lokalizację. Liczy się ogólny obraz.
Jeśli jednak dana opinie powtarza się, można uznać, że coś jest na rzeczy. Możesz wtedy dokonać odpowiednich zmian, które polepszą daną sytuację. Jeśli nie wiesz co w tej kwestii zrobić, skontaktuj się z kimś zewnątrz, kto będzie w stanie doradzić Ci w danej dziedzinie.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.