W czasach gdy ogromna liczba osób sprawdza firmę w internecie, sugerując się komentarzami innych użytkowników, opinie na temat Twojej firmy mogą być niezwykle cenne.
Każdy właściciel biznesu życzy sobie tylko dobrych opinii. Jednak nie zawsze udaje się takie uzyskać – sprawiedliwie lub nie. Warto skorzystać z konstruktywnej krytyki, która pomoże rozwijać Twoją działalność, aby jeszcze lepiej spełniać potrzeby klientów. Krytyczne opinie klientów dotyczącego tej samej kwestii z pewnością odstraszą wielu klientów.
Czasem mogą się jednak pojawić negatywne, niezasłużone opinie. Klient mógł źle nas zrozumieć lub coś pomylić, albo po prostu miał zły dzień. Masz jednak wrażenie, że reputacja Twojej firmy na tym ucierpi. Co w tej sytuacji zrobić? Najlepiej napisać profesjonalne i jak najbardziej klarowne sprostowanie, czyli odpowiedź na opinię.
Jeśli opinia jest ewidentnym kłamstwem, spamem lub zawiera wulgarne treści, najlepiej zgłosić ją Google, które po rozpatrzeniu zgłoszenia powinno usunąć komentarz.
Pamiętajmy jednak, że w ogólnym rozrachunku ma znaczenie większość opinii, a same pozytywne komentarze mogą wyglądać nieco podejrzanie – w końcu każdy z nas czasem popełnia błędy.
Aby zwiększyć ilość pozytywnych opinii, warto zapraszać zadowolonych klientów do zamieszczenia opinii w Twojej firmowej wizytówce.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.