Google stworzyło kartę wydajności, dzięki której możesz sprawdzić wiele przydatnych informacji na temat obecności swojej firmy w sieci.
Co możesz zobaczyć na karcie wydajności? Przede wszystkim ile razy Twoja firma była wyszukiwana, wyświetlana oraz działania podejmowane przez Twoich klientów w ciągu ostatnich 28 dni – prosto ze strony głównej.
Masz również wgląd w jakim serwisie Google klienci szukali Twojej lokalizacji – na przykład przez wyszukiwarkę lub przez mapy. Możesz zapoznać się z akcjami użytkowników Internetu związanych z Twoją firmą – na przykład wyświetlenia wizytówki, kliknięcia na Twoją firmową stronę, wyznaczanie trasy do Twojej lokalizacji oraz wybieranie Twojego podanego numeru telefonu.
Informacje które uzyskasz z karty wydajności mogą powiedzieć Ci wiele na temat Twojej firmy. Na przykład, jeśli masz dużo wejść na stronę, natomiast klienci nie podejmują dalszych działań, być może jest ona mało konkretna, nieatrakcyjna lub nie zawiera tego, co spodziewali się znaleźć odwiedzający klikając w nią. Jeśli masz zbyt mało wejść na stronę, być może jest ona niewłaściwie skonfigurowana. Jeśli wiele klientów wyznaczało trasę do Twojej lokalizacji, natomiast nie zauważyłeś zwiększenia ruchu, być może trasa jest niewłaściwie wyznaczana i trzeba to zgłosić.
Jak widzisz, warto śledzić dane dotyczące tego, jakie interakcje zachodzą między Twoją firmą a użytkownikami internetu. Dzięki temu możesz cały czas rozwijać swoją działalności i zwiększać jej zasięg w sieci Google.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.