Chociaż Google nie pozwala na dodawanie wymyślonych przez Ciebie kategorii, z pewnością uda Ci się znaleźć wśród dostępnych opcji, te najbardziej pasujące do określenia Twojego biznesu.
Postaraj się wybrać najbardziej szczegółowo opisującą Twój biznes kategorię, na przykład, zamiast kategorii „sklep”, wybierz „sklep spożywczy”.
Jeśli chcesz, możesz wybrać więcej niż jedną kategorię, jednak nie przesadzaj – zbyt wiele kategorii negatywnie wpłynie na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Pamiętaj, że kategorie to nie słowa kluczowe. W tym przypadku zachowaj minimalizm i określ główne fundamenty, na których bazuje Twoja działalność.
Adekwatna dla Twojej działalności kategoria gwarantuje, że Twoja wizytówka Google Moja Firma będzie się wyświetlać osobom, które w danym momencie poszukują oferowanych przez Ciebie usług lub produktów. Dzięki temu uzyskasz lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania oraz większą ilość nowych klientów.
Dodatkowo do każdej kategorii dedykowane są różne przydatne funkcje. Na przykład restauracje mają możliwość dodania do wizytówki menu z daniami, a hotele mogą pochwalić się ilością gwiazdek. Dlatego prawidłowy wybór kategorii, pozwala Ci na korzystanie z wyspecjalizowanych udogodnień.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.