Aplikacja mobilna Google Moja Firma umożliwia Ci na odbieranie wiadomości tekstowych od Twoich klientów.
Jeśli chcesz profesjonalnie na nie odpowiadać, aby przyciągać do swojej firmy więcej klientów, warto zapoznać się z kilkoma zaleceniami.
Przede wszystkim na bieżąco sprawdzaj czy masz nowe wiadomości, regularnie otwierając aplikację i klikając „Klienci”, a potem „Wiadomości”.
Na otrzymane wiadomości odpisuj jak najszybciej. Podane informacje powinny być zgodne z prawdą.
Upewnij się, że dobrze rozumiesz temat wiadomości, aby odpisać adekwatnie i konkretnie.
Jeśli zdarzy się sytuacja, że klient przysyła Ci nieodpowiednie wiadomości, możesz go zablokować. Otwórz daną rozmowę, a następnie kliknij symbol z 3 kropkami i wybierz polecenie „zablokuj”. W podobny sposób możesz również usunąć rozmowę.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.