Posiadacze internetowej wizytówki Google , którzy równocześnie korzystają lub zamierzają skorzystać z reklamy Google AdWords, mogą połączyć obie te usługi.
Połączenie Twojej lokalizacji z reklamą AdWords jest możliwe dzięki funkcji o nazwie „Rozszerzenie lokalizacji”, która znajduje się w zakładce „Rozszerzenia reklam” na panelu Google AdWords.
Po prawidłowo przeprowadzonej synchronizacji wizytówki z reklamą AdWords, pod Twoim linkiem sponsorowanym oprócz wcześniejszych informacji pojawią się także takie informacje na temat Twojej firmy jak numer telefonu, adres oraz godziny otwarcia.
Gdy klient korzystający z komputera kliknie w adres fizyczny, zostanie przeniesiony na Mapy Google i zobaczy Twoją lokalizację razem z wyznaczoną do niej trasą. Natomiast klient korzystający z urządzenia mobilnego będzie miał możliwość natychmiastowego wykonania połączenia telefonicznego.
Rozwiązanie to ma znaczący wpływ na nawiązywanie kontaktu z Twoimi potencjalnymi klientami. Jasne oraz zintegrowane informacje na temat firmy sprawią, że zainteresujesz swoimi usługami jeszcze większą ilość osób.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.