SEO

W obszarze marketingu internetowego co jakiś czas możesz napotkać artykuły prasowe, które albo mówią o rychłej śmierci tego zjawiska, lub wręcz przeciwnie – o ogromnej opłacalności powiększania budżetów na kanał nabywania ruchu, jakim jest właśnie SEO.

Jak zatem sprawa wygląda w rzeczywistości?

Co to jest SEO?

SEO, czyli z ang. Search Engine Optimization to nic innego, jak optymalizacja Twojej strony www pod silnik wyszukiwarki internetowej.

SEO to proces, którego głównym założeniem jest osiągnięcie przez Twoją stronę internetową możliwie jak najlepszych pozycji organicznych wyszukiwania w takich wyszukiwarkach, jak np. Bing czy Google.

Warto także podkreślić, że SEO nazywane jest także pozycjonowaniem witryn www, co z kolei powinno stanowić jeden z podstawowych elementów marketingu internetowego Twojej firmy, który ma na celu bezpośredni wpływ na zwiększenie widzialności strony, a także ilości odwiedzin przez Twoich przyszłych klientów.

Co wpływa na wydajność SEO?

Abyś się tego dowiedział, musisz na początku zrozumieć, w jaki sposób funkcjonują wyszukiwarki internetowe. Najlepiej cały ten proces przedstawiać na przypadku wyszukiwarki Google, która jest najbardziej renomowana na całym świecie.

Wyszukiwanie strony www w Google odbywa się na trzech etapach:

  • zbieranie,
  • indeksowanie
  • wyświetlanie wyników.

Na początkowym etapie stosowane są algorytmy, które wyszukują nowoczesne strony, żeby dodać je do swojego spisu. Kolejnym etapem jest analiza zawartych słów w taki sposób, żeby powstał rejestr, a na końcu przeszukanie tego rejestru i wyświetlenie najtrafniejszych wyników w stosunku do zapytania danego użytkownika.

Efektywne pozycjonowanie SEO potrafi naprawdę wiele zdziałać, a dobrze przygotowywana kampania może wywrócić rankingi Google do góry goleniami i zapewnić Twojej stronie www jedno z wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania.

Zadzwoń teraz! (+48) 608-310-139
(+48) 608-310-139