Google Moja Firma wprowadziło nową funkcję – teraz w statystykach możesz sprawdzić, jakie słowa kluczowe wpisywali użytkownicy Internetu, aby ukazała im się Twoja wizytówka Google w wyszukiwarce albo na Mapach.
Aby sprawdzić jakie słowa kluczowe były najczęściej używane, wystarczy zalogować się na konto Google Moja Firma, następnie wybrać w menu „Statystyki”, a potem sekcję o nazwie „Hasła, które wpisują użytkownicy, aby znaleźć Twoją firmę”. W sekcji pojawi się zestaw wybieranych haseł, a po prawej stronie znajdziesz informację, jak często było używane dane sformułowanie. Liczba będzie dokładna, licząc od 10, jeśli wyszukiwań danego hasła było mniej niż 10, pojawi się tylko oznaczenie <10.
Okres czasu dla którego sprawdzisz te dane to ostatni tydzień lub miesiąc.
Dzięki znajomości najpopularniejszych słów kluczowych dotyczących Twojego biznesu możesz między innymi zoptymalizować swoją stronę internetową, rozpocząć kampanię AdWords lub założyć firmowego bloga.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.