Zastanów się więc nad założeniem konta firmowego w mediach społecznościowych. Szczególnie korzystnie mieć konto na popularnym portalu Facebook – wtedy automatycznie oceny i opinie Twoich klientów będą ukazywać się na Twojej internetowej wizytówce. Jednak aby była taka możliwość pamiętaj o ważnej kwestii.
Nazwa Twojej firmy podana w wizytówce oraz portalu społecznościowym powinna być taka sama. Wtedy Google automatycznie połączy Twój profil społeczności owy z Twoją wizytówką Google Moja Firma. Połączenie takie polepszy pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwania i zwiększy jej wiarygodność w oczach Twoich potencjalnych klientów. Pamiętaj też o regularnym prowadzeniu swojego biznesowego fanpage’a w Social Media, aby podtrzymać zainteresowanie i kontakt z klientami. Warto również umieścić znacznik informujący o obecności w Social Media na Twojej firmowej stronie internetowej.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.