Strona internetowa, inaczej strona www, jest dokumentem HTML, który zostaje udostępniony w Internecie poprzez serwer www. To najważniejsza wizytówka Twojej firmy, która otwierana jest za pomocą przeglądarki internetowej. Funkcjonalna i przyjazna dla użytkownika strona www to podstawa do budowania Twojej strategii marketingowej w Internecie.


01

Co to jest Tworzenie Stron Internetowych?

Początkowym etapem Tworzenia Stron Internetowych jest zlecenie, a końcowym – uruchomienie Twojej witryny na konkretnym adresie docelowym.

Proces Tworzenia Stron Internetowych jest złożony, a o szybkości jego przebiegu decyduje zaangażowanie obu stron – Twoje oraz agencji interaktywnej – wykonawcy usługi.

Strony internetowe powstają przy użyciu języków programowania, takich jak: HTML5, CSS 3, PHP czy JavaScript. Aby stworzyć dla Ciebie ciekawą i funkcjonalną stronę internetową, łączy się kilka technologii.

W przypadku bardzo zaawansowanego projektu, potrzebne Ci będą specjalne serwery www oraz bazy danych.


02

W jakim celu projektowane są strony internetowe?

Wszystko zależy od tego, jaki efekt chcesz osiągnąć z pomocą strony internetowej.

Strony www zawierają w sobie nie tylko elementy tekstowe, ale również wykorzystują obiekty multimedialne. Aby zdefiniować funkcjonalność strony, niezbędna jest identyfikacja grupy docelowej Twoich odbiorców. Szczególnie jest to istotne, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.

Właściwie zaprojektowana strona www, intuicyjny interfejs, a przede wszystkim jej działanie bez zarzutu gwarantują wzrost rozpoznawalności marki, prestiżu Twojej firmy, dotarcie do nowych klientów, a finalnie – wpływ na Twoje wyniki finansowe.


03

Jakie są korzyści z posiadania strony internetowej?

Obecnie strona internetowa jest najczęstszą drogą pierwszego kontaktu klienta z Twoją firmą. Jej brak może zniechęcić go do dalszych działań. Jeśli zainwestujesz w stronę internetową, otrzymasz w zamian:

  • profesjonalny wizerunek Twojej firmy,
  • nowoczesne metody komunikacji z klientami,
  • możliwość analizy potrzeb i zachowań klientów.