Opinie z firmowej wizytówki znikają, pomimo, że nie były przez Ciebie zgłaszane Google?
Przyczyną tego mogą być także inne powody. Jakie?
Jedną z przyczyn może być fakt, że jednego dnia wystawiono zbyt wiele opinii na Twojej wizytówce, co automatyczne procedury Google uznały za podejrzane. Dlatego staraj się nie prosić zbyt wielu klientów dziennie o pisanie recenzji, zwłaszcza jeśli do tej pory zwykle dodawano ich niewiele.
Kolejną powodem może być to, że klient sam usunął swoją opinię. Jest to dość mało prawdopodobne, jednak ma on taką możliwość.
Niedozwolone jest też dodawanie opinii z komputera firmowego, dlatego lepiej prosić klientów, aby wpisywali je z własnych urządzeń.
Usunięte zostają zazwyczaj również opinie powtarzające się – na przykład gdy klient kopiuje i wkleja te same treści na różnych stronach dotyczących Twojej firmy, lub kiedy używa w jednej opinii często powtarzających się opinii, co wygląda na spam, albo gdy zawiera w opinii czyjeś dane osobowe – na przykład pracowników lub właściciela firmy.
Teraz już wiadomo, co mogło się stać z opiniami w Twojej wizytówce. Na szczęście znając powody dla których Google najczęściej usuwa opinie, łatwiej tego uniknąć w przyszłości.
Oceny klientów mają spory wpływ na renomę firmy, dlatego warto podejmować starania, aby zostały zachowane.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.