Dobrze uzupełniona wizytówka internetowa jest doskonałą i skuteczną reklamą dla firmy, która jest w stanie znacznie zwiększyć ilość jej klientów. Dlatego przed zamieszczeniem informacji na temat biznesu, warto jest się dobrze zastanowić. Tutaj znajdziecie garść porad dotyczących treści wprowadzanych do wizytówki.
Warto dbać, aby treści wprowadzane do firmowej wizytówki internetowej, były wysokiej jakości i przestrzegały określonych zasad. Dlaczego? Przede wszystkim – aby udzielić klientom jasnych i rzetelnych informacji oraz stworzyć godny zaufania wizerunek firmy. Poza tym, nie stosując się do pewnych reguł, może zdarzyć się sytuacja, że wizytówka internetowa zostanie usunięta przez Google.
Każda firma chce przedstawić się w najlepszym świetle dla potencjalnych klientów. Jest to najzupełniej normalne, ale należy pamiętać, aby zamieszczać w wizytówce wyłącznie prawdziwe i sprawdzone informacje. By lokalna firma była łatwa do odnalezienia, należy wprowadzić jak najbardziej dokładny i aktualny adres miejsca, do którego chcemy, aby przychodzili klienci. Warto również upewnić się, że nie ma pomyłek w adresie strony firmowej. Podając w wizytówce specjalizację firmy warto jest ograniczyć się do jak najmniejszej ilości bardzo konkretnych informacji, aby nie dezorientować zainteresowanych. Warto przez chwilę postawić się na miejscu docelowego klienta i zastanowić się, jaki opis działalności biznesu przekonałby go do skorzystania z usług firmy.
Z jakiego powodu konto Google Moja Firma może zostać usunięte? Główną przyczyną jest to, że zawiera niedozwolone treści. Treści te związane mogą być między innymi z łamaniem prawa lub oszustwami.
Jeśli firma chce być widoczna lokalnie, dzięki wizytówce Google, musi najpierw upewnić się, że spełnia odpowiednie warunki. Jakie?
Przede wszystkim biznes powinien mieć fizyczną lokalizację, którą można zaznaczyć na mapie. Oznaczone miejsce powinno być dostępne dla klientów w określonym czasie. Od tej reguły są wyjątki – na przykład bankomaty czy firmy prowadzące działalność sezonową.
Firmy, które nie zostały jeszcze otwarte, nie mogą jeszcze mieć internetowej wizytówki.
Należy również pamiętać, że zarządzać wizytówką Google Moja Firma, mogą tylko właściciele lub uprawnieni do tego managerowie.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.