Jeśli posiadasz konto Google Moja Firma i dbasz o zainteresowanie swoją internetową wizytówką, zapewne zdarza Ci się dodawać do niej różne wpisy. Dzięki wpisom możesz na bieżąco informować swoich klientów o swoich nowych produktach, usługach, wydarzeniach i innych wiadomościach, które z Twojego punktu widzenia mogą być interesujące.
Ze statystyk wpisów możesz czerpać informacje, czy zamieszczone przez Ciebie wiadomości, spotkały się z rzeczywistym zainteresowaniem użytkowników internetu. Z tych danych łatwo wywnioskujesz jakiego typu wpisy podobają się odwiedzającym. Sprawi to, że będziesz wiedzieć, na jaki temat pisać więcej, a jakich wpisów lepiej unikać, aby przyciągnąć więcej potencjalnych klientów.
Sprawa jest prosta – wystarczy zalogować się na swoje konto Google Moja Firma, wybrać daną wizytówkę (jeśli posiadasz ich więcej niż jedną), a następnie w menu znaleźć ‘wpisy’. Następnie można wybrać konkretny wpis, którego statystyki chcesz poznać.
Oprócz pojedynczego wpisu możesz sprawdzić również statystyki wszystkich wpisów z ostatnich 7 lub 28 dni, które obejmują ich wyświetlenia, kliknięcia i zmiany procentowe.
Dzięki regularnym obserwacjom statystyk wpisów, uda Ci stać się ekspertem w tworzeniu wysokiej jakości treści informacyjnych dla Twoich potencjalnych klientów.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.