01

Co to jest Audyt SEO Strony?

Audyt SEO to analiza Twojej stron internetowej w zakresie jej widoczności i uzyskiwania ruchu z wyszukiwarek [mieście]. Jego przeprowadzenie jest polecane każdej firmowej stronie internetowej, blogowi firmowemu czy też sklepowi online. To niezwykle pomocne usługa, które ma na celu zwiększenie zainteresowania użytkowników wyszukiwarek Twoją stroną i czerpaniu z tego tytułu korzyści.


02

Jak wygląda Audyt SEO?

Przybiera on różne formy, skupiając się na kilku kluczowych zagadnieniach, takich jak pozycjonowanie, użyteczność czy bezpieczeństwo. To podstawa działań optymalizujących i promujących, jeśli chodzi o marketing w wyszukiwarkach, a przede wszystkim w popularnej przeglądarce Google.

SEO (ang. search engine optimization) jako dziedzina marketingu internetowego skupia się na generowaniu ruchu na Twojej stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwania i zwiększaniu jej widoczności. Jest to cel sam w sobie i bardzo ważną potrzebą, wynikająca z prowadzonej działalności, to odpowiednio dopasowany audyt SEO powinien stanowić podstawę Twoich działań. To rozwiązanie rekomendowane, mające na celu zwiększenie wolumenu i jakości ruchu.


03

Co składa się na Audyt SEO?

W dużej mierze skupia się on na diagnozie błędów i obszarach ryzyka. To czynniki, które musisz wziąć pod uwagę w procesie optymalizacji witryny. Zleca się przeprowadzenie solidnego, rozbudowanego audytu, z uwzględnieniem najbardziej priorytetowych, ale też nieco bardziej pobocznych, aczkolwiek także istotnych czynników analizy.

W ramach Audytu SEO możesz otrzymać, na przykład informacje o takich elementach:

  • komunikacja z Googlebotem (crawlowanie, indeksowanie, renderowanie),
  • tytuły i meta dane (tzw. SERP, sposób wyświetlania strony w wynikach wyszukiwania),
  • analiza kodu HTML,
  • struktura serwisu i nawigacja,
  • budowa adresów URL,
  • teksty na stronie, stosowanie fraz kluczowych,
  • szybkość ładowania strony,
  • bezpieczeństwo, cena elementów kodu JS,
  • weryfikacja logów serwera,
  • renderowanie zasobów strony przez roboty Google,
  • czynniki behawioralne,
  • historia ruchu,
  • analiza profilu linków prowadzących do witryny itp.

Po przeprowadzonej analizie otrzymujesz szczegółowy raport SEO oraz sugestie dotyczące strategii SEO na przyszłość.