• Linki Sponsorowane • Google Ads • AdWords • PPC •


x

Szukasz skutecznej formy reklamy dla Twojej działalności?

Postaw na AdWords!
AdWords
to reklama internetowa pojawiająca się w strategicznych miejscach wyszukiwarki
Google, stron internetowych oraz na Social Media. Ten system reklamowy jest tak efektywny, ponieważ dostosowuje się do
indywidualnych preferencji użytkownika, któremu wyświetla reklamy. Sprawia to,
że zwiększają się szanse, że informacja o Twoim biznesie dotrze do docelowej
grupy odbiorców.

Formy reklamy AdWords

Google AdWords to linki sponsorowane, które mogą być w formie tekstu, grafiki a nawet wideo. Linki sponsorowane mogą być wyświetlane nad organicznymi wynikami wyszukiwania lub na innych stronach. AdWords może promować zarówno stronę firmy, jak i konkretny produkt.
Jaka forma reklamy AdWords jest najlepsza? To zależy od specyfiki Twojego biznesu.
Wraz z naszym specjalistom wybierzecie najlepsze dla Ciebie rozwiązania.

Płacisz tylko za realne rezultaty

Atrakcyjny sposób rozliczania PPC (pay-per-click – płatność
za kliknięcie) oznacza, że płacisz tylko wtedy gdy Twoja reklama dotrze do
zainteresowanego nią potencjalnego klienta – czyli w momencie gdy użytkownik
internetu klika w link sponsorowany, który przekierowuje go na Twoją stronę. Ta forma płatności sprawia, że wiesz, za co
płacisz i nie marnujesz swoich środków na „działanie w ciemno”.

Na jakich zasadach wyświetlane są linki sponsorowane AdWords?

Użytkownik będzie mógł zobaczyć Twoją reklamę, gdy wpisze do wyszukiwarki
związane z nią słowa kluczowe lub odwiedzi niektóre witryny nawiązujące
tematyką do działalności Twojej firmy. W wyniku tego są bardzo duże szanse, że
w link wejdzie osoba faktycznie zainteresowana kupnem Twojego produktu lub
usługi, co przekłada się na pozyskiwanie nowych klientów i znaczny wzrost
sprzedaży.

Dlaczego tradycyjna forma reklamy przestaje być opłacalna?

Ma to związek z niezmiennie od wielu lat rosnącą popularnością medium, jakim jest Internet. Telewizja i gazety mają coraz mniej odbiorców. Dodatkowo, reklamy na bilbordach i w telewizji są raczej uważane za denerwujące – zazwyczaj nie zwraca się na nie uwagi, lub w przypadku telewizji – przwija lub zmienia kanał. Dzieje się tak, ponieważ takie reklamy są traktowane jako nachalne. Wraz z możliwością korzystania z internetu konsumenci są bardziej świadomi swoich potrzeb i jeśli czegoś szukają, robią to w sposób aktywny przez wyszukiwarkę.

Google AdWords – reklama przyszłości

AdWords to obecnie najbardziej opłacalna forma reklamy.

Reklamy AdWords to reklama doskonale dostosowana do użytkownika. Co więcej, to Twój potencjalny klient wykonuje pierwszy krok, wpisując słowa kluczowe do wyszukiwarki lub klikając w Twój link podczas eksplorowania innych, powiązanych tematycznie stron. Jedyne co musisz zrobić, to pomóc mu Cię znaleźć.

System reklamowy AdWords to najlepszy sposób na promocję biznesu w sieci Google


Zapraszamy do kontaktu z naszym specjalistą AdWords.

606-428-824