x

Pozycjonowanie lokalne w mapach Google SEO

Pozycjonowanie Lokalne Stron

4 miliardy używają smartphona
SEO regionalne w mapach Google

Lokalne pozycjonowanie jest usługą, której zadaniem jest zdobycie pozycji na rynku regionalnym.


Lokalne pozycjonowanie stron internetowych pomaga Twojej firmie:

  • wielokrotnie poprawia swoją widoczność w internecie,
  • wyprzedzić Twoją konkurencję,
  • zwiększyć ruch organiczny na Twojej stronie,
  • dotrzeć do nowych klientów.


Regionalne SEO jest ważne dla każdego małego biznesu,

, który chce zaistnieć i utrzymać się na rynku regionalnym.


Lokalne wyniki w Google Maps są współczesną książką telefoniczną,

dzięki której Twój klient może Cię odnaleźć. W obecnych czasach gdy klienci poszukują produktów i usług, po prostu wpisują słowa związane z interesującym ich tematem do wyszukiwarki internetowej. Wyniki, które się wtedy pojawiają zazwyczaj są zlokalizowane najbliżej miejsca pobytu Twojego klienta, chyba, że wpisze on konkretną miejscowość w okno wyszukiwarki.


Badanie wykazały, że

4 miliardy ludzi na świecie posiada smartphona, czyli telefon umożliwiający łączenie się z internetem.

Aż 95% właścicieli smartphonów, korzystało z nich, aby znaleźć najbliżej położone firmy, oferujące poszukiwane przez nich produkty lub usługi.


Co więcej te liczby systematycznie rosną z roku na rok.

Geolokalizacja jest coraz łatwiejsza, szybsza i coraz dokładniejsza.

A więc nie warto dłużej zwlekać!

Daj się odnaleźć swoim nowym klientom i wyprzedź swoich lokalnych konkurentów.

Pozycjonowanie Lokalne + Google Maps, SEO

Największe korzyści wynikające z usługi pozycjonowania lokalnego

Skutecznie docierasz do klientów

Lokalne pozycjonowanie stanowi odpowiednik nowoczesnej książki telefonicznej.

Posiadanie konta i prawidłowo uzupełnionej wizytówki Google Moja Firma jest niezbędne, żeby klient był w stanie Cię znaleźć i szybko dotrzeć do Twojej lokalizacji.

Zwiększenie lokalnego ruchu na stronie internetowej (SEO lokalne)

Celowany ruch wysokiej jakości, Twoja strona jest zoptymalizowana pod geo lokalizacje. To generuje ruch z wyników organicznych oraz ruch z Map Google.

Konwertowanie szukających


Zoptymalizowanie Twojej strony pod kątem lokalizacji sprawia, że trafia na nią więcej osób z bezpłatnych wyników wyszukiwarki i map Google.

Jest to ruch wysokiej jakości, ponieważ dzięki poprawnej optymalizacji Twoja strona będzie ukazywać się osobom poszukujących dokładnie oferowanych przez Ciebie produktów lub usług, w interesującej ich lokalizacji. Wtedy istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że odwiedzający zostanie Twoim klientem. Zapewni również, zwiększenie ilości klientów odwiedzających Twoją lokalizację.

Serwis Go-Globe zbadał że
70% użytkowników szukających lokalnie, kupuje bezpośrednio w sklepie.

Zainteresowane osoby znajdują Twoją lokalizację w sieci Google, a następnie dzwonią lub od razu wytyczają trasę dojazdu do Ciebie w Google maps.

Lokalni klienci zainteresowani Twoją ofertą

Twoja strona ukaże się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, wszystkim użytkownikom internetu, którzy wpiszą w okno wyszukiwarki słowa kluczowe związane z Twoją działalnością i lokalizacją.

Jeśli nie określą lokalizacji, Twoja firma mimo tego wyświetli się im, jeśli znajdują się oni w Twojej docelowej okolicy, z której chcesz pozyskiwać klientów.

Dzięki temu szukający otrzymuje informację o Twojej firmie, dokładnie w momencie gdy potrzebuje skorzystać z Twoich usług.

Lokalne pozycjonowanie daje efekt, niskim kosztem

Lokalne pozycjonowanie to znacznie niższy koszt w porównaniu do tradycyjnego SEO, natomiast przynosi znaczące korzyści.

Jest także znacznie bardziej skuteczne niż tradycyjne formy reklamy, ponieważ pomaga Twojej firmie dotrzeć do naprawdę zainteresowanych Twoją działalnością klientów.

Do tej pory tylko 44% firm założyło darmową wizytówkę Google, co oznacza dużą przewagę nad konkurencją.

Pozyskaj nowych lokalnych klientów

Jeśli posiadasz fizyczną lokalizację w której przyjmujesz swoich klientów, lokalne SEO jest bardzo istotne w rozwoju Twojej firmy. Nawet w dobie wielu sklepów internetowych, wiele osób wciąż woli robić swoje zakupy w miejscu, gdzie może w sposób realny sprawdzić produkt i porozmawiać ze sprzedawcą.

Jeszcze więcej korzyści z lokalnego pozycjonowania uzyskają właściciele lokali oferujących usługi, które mogą zaoferować tylko w konkretnym miejscu – na przykład usługi gastronomiczne czy fryzjerskie.

W czasach gdy większość Twoich klientów żyje w pośpiechu i porusza się głównie samochodem, rzadko kiedy zwraca się uwagę na umiejscowienie i nazwę lokali firmowych. Gdy istnieje taka potrzeba, korzysta się z internetu, aby odnaleźć adres interesującego punktu. Dlatego firmy, które nie korzystają z pozycjonowania lokalnego tracą ogromne ilości klientów.

Rozwój Twojej lokalnej sprzedaży

Większa ilość klientów to większa sprzedaż produktów i usług, czyli większe obroty.

Lokalne SEO doskonale wspiera rozwój Twojej firmy, w wyniku czego generuje ona większe dochody i staje się coraz bardziej znana w Twoim regionie. Wzrost zaufania to jeszcze więcej klientów, większa sprzedaż i tak pożądana eskalacja, ekonomiczna.

Lokalne pozycjonowanie to potężna siła napędowa dla rozwoju Twojej działalności.

Pozyskiwanie stałych klientów

Twoi nowi klienci, którzy dzięki klarownym informacjom znalezionym w wizytówce Google Moja Firma, bez problemów trafili do Twojej lokalizacji i znaleźli to, co ich interesuje zachowają dobre wspomnienia i będą mieć duże zaufanie do Twojej firmy. Te czynniki sprawiają, że z większym prawdopodobieństwem skorzystają ponownie z Twoich usług i pozostawią pozytywne opinie na Twojej wizytówce, na które dodatkowo możesz odpowiedzieć.
Stali klienci są bardzo ważni dla większości lokalnych biznesów.

Dobra widoczność Twojej firmy w wyszukiwaniach lokalnych

Twoja firma będzie obecna w lokalnych wyszukiwaniach, mapach Google, oraz na wizytówce Google Moja Firma.

Wizytówka internetowa doskonale ułatwia dostęp Twoim potencjalnym klientom – jest ona wyświetlana bezpośrednio na stronie wyszukiwarki. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik nie musi wchodzić na Twoją stronę, aby dowiedzieć się ważnych informacji na temat Twojej firmy – na przykład firmowego adresu lub numeru telefonu.

Budowanie własnej lokalnej marki

Wizytówka Google Moja Firma umożliwia Twoim klientom pozostawianie opinii i ocenienie Twojego biznesu. Dzięki temu możesz budować atrakcyjny wizerunek Twojej firmy.

Faktem jest, że osoby zainteresowane daną usługą, chętniej korzystają z miejsc polecanych przez innych.

Odpowiadanie na opinie jest znakiem dla innych, że dbasz o swój biznes i interesujesz się swoimi klientami – nawet, jeśli pozostawią mniej korzystną opinię, którą można wykorzystać do ulepszenia swojej działalności.

Jest to również sprawdzona forma podtrzymywania kontaktu z klientem, dzięki czemu zwiększa się szansa, że będzie on ponownie korzystać z Twoich usług.

Dostępność Twojej firmy na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych

Lokalne pozycjonowanie (SEO) dociera zarówno do użytkowników korzystających z internetu na urządzeniach stacjonarnych, np. komputer, jak i mobilnych, np. smartfon czy tablet.

Lokalne SEO ma coraz większe znaczenie w przypadku właścicieli smartfonów, którzy bardzo często poszukują miejsc oferujących interesujące ich usługi w najbliższej okolicy. Często właśnie odległość jest decydującym czynnikiem, z powodu którego decydują, z usług której firmy skorzystają.

Nowy sposób na wyprzedzenie Twojej lokalnej konkurencji

Aż 56% firm w dalszym ciągu nie zainteresowało się lokalnym pozycjonowaniem oraz utworzeniem swojej internetowej wizytówki.

To dla Ciebie bardzo dobra wiadomość – nadal masz możliwość wyróżnienia swojej działalności na tle innych konkurentów z Twojej branży.

Zapewnij sobie przewagę i zdobądź więcej klientów dzięki lokalnemu SEO.

Pozycjonowanie lokalne na frazy tematyczne, SEO

Słowa kluczowe pozwalają uzyskać pozycje. Na frazy w setkach, a nawet tysiącach wariacji, dzięki pozycjonowaniu tematycznym Twojej strony firmowej

Jakie są statystyki dotyczące lokalnego pozycjonowania?

Badanie Moz

  • W reklamy AdWords klika ok 20% użytkowników (prowadzenie kampanii lokalnej AdWords),
  • około 30 % osób klika w wyniki lokalne tzw. 3-pack (pozycjonowanie lokalne w mapach google, SEO),
  • w wyniki z google Maps klika ok 10 % osób,
  • w organiczne wyniki klika ok 30% osób (pozycjonowanie lokalne strony/sklepu)

Ten wynik pokazuje jak bardzo zmienił się ekosystem wyszukiwarki, (źródło: https://moz.com/blog/the-new-snack-pack-where-users-clicking-how-you-can-win)

Dominacja w nowym ekosystemie wyszukiwarki należy do firm, które zdominują 3 pozycje:

  • Google Ads (AdWords)
  • lokalne wyniki w mapach Google
  • organiczne wyniki, które również są lokalizowane

Badanie HubSpot


Badanie Jamie Turner (HubSpot)

CEO internetowego magazynu 60 Second Marketer. Przedstawił interesujące wyniki swojego badania w prezentacji „50 Amazing Facts about Mobile Marketing”.

Chociaż nie każdy ma komputer, za to prawie każdy z nas ma przy sobie komórkę:

  • na świecie jest 7 miliardów osób,
  • 4 miliardy używają smartphona,
  • 95% użytkowników smartphona, szukało lokalnych informacji,
  • 61% zadzwoniło do znalezionej w lokalnych wyszukiwaniach firmy,
  • 59% odwiedziło znalezioną lokalizację.

(źródło: https://www.slideshare.net/HubSpot/50-mobilefactsdeck62812)


Wnioski?

Pozycjonowanie lokalne stwarza ogromne możliwości skutecznego zainteresowania swoim biznesem dużej ilości nowych klientów, dlatego warto zająć się nim już dziś.

Co obejmują usługi pozycjonowania lokalnego?

Określenie i ustalenie Prawidłowego NAP

Na NAP składa się:

  • Nazwa firmy (Name)
  • Adres firmy (Adress)
  • Telefon firmowy (Phone)
  • Celem ustalenia NAP jest ujednolicenie danych firmy, które muszą być za każdym razem używane w niezmienionej formie. Jest to niezbędne, aby pozycjonowanie lokalne było skuteczne.

Założenie lub audyt konta Google Moja Firma

Działamy w zależności od tego,czy posiadasz konta Google Moja Firma czy nie:

  • zakładamy optymalnie skonfigurowane konto Google Moja Firma,
  • poprawiamy istniejące konto, tak abyś mógł wykorzystać maksimum jego możliwości,
  • przejmujemy prowadzenie istniejącego konta, abyś nie musiał się nim zajmować i mógł skupić się na prowadzeniu swojej działalności.

Dodawanie zdjęć reprezentujących Twoją firmę

  • Zdjęcia są ważnym elementem, który pokazuje Twoją firmę bezpośrednio w wizytówce GMF, dbając o Twój wizerunek:
  • wspólnie z Tobą ustalimy jakie zdjęcia należy dodawać, aby dać Twoim klientom najlepszy podgląd na Twoją lokalizację i działalność,
  • wybrane i odpowiednio zoptymalizowane zdjęcia będą przez nas umieszczane na Twojej wizytówce Google Moja Firma.

Zarządzanie opiniami umieszczanymi przez klientów na Twojej wizytówce

Opinie na temat Twojej firmy pomagają podjąć klientowi decyzję, czy warto podjąć współpracę właśnie z Tobą:

  • pomożemy zdobyć wysokiej jakości opinie od Twoich klientów,
  • nauczymy Cię jak należy obsługiwać nowe opinie i jak najlepiej na nie odpowiadać,
  • pokażemy co zrobić z negatywnymi opiniami i jak wykorzystać je do poprawy funkcjonowania Twojej firmy,
  • zajmiemy się obsługą opinii na Twojej wizytówce GMF za Ciebie.

Publikacja wpisów

Aktualne wpisy dotyczące Twojej działalności zwiększają zainteresowanie klientów, podtrzymując kontakt ze stałymi klientami oraz zwracają uwagę nowych.

Wpisy pełnią rolę informacyjną – opisują najnowsze produkty, promocje i wydarzenia.

Dodatkowo regularne wpisy wzmacniają wiarygodność i zaufanie klientów do firmy.

Dlatego w ramach usługi pozycjonowania lokalnego (SEO) rozpoczniemy comiesięczną publikację wpisów na Twojej wizytówce Google Moja Firma.

Konta firmowe na Social Media

Media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram czy Twitter to potężne narzędzia, pomagające przykuwać uwagę potencjalnych klientów:

  • Stworzymy konta Twojej marki na różnych portalach społecznościowych,
  • Będziemy prowadzić Twoje konta, podtrzymując kontakt z Twoimi klientami oraz regularnie publikować na nich zdjęcia, wpisy i artykuły związane z Twoją działalnością.

Opracowanie FAQ, czyli pytania i odpowiedzi

Przygotujemy twoje FAQ, czyli najczęściej zadawane przez klientów, pytania i odpowiedzi na Twojej wizytówce GMF.

  • FAQ pełni rolę informacyjną, dzięki czemu jest większa szansa, że do Twojej lokalizacji będą trafiać dobrze zorientowani i zainteresowani Twoją ofertą.
  • Pozwoli Ci to na oszczędzanie czasu i energii, które trzeba byłoby poświęcić na osobiste odpowiadanie na pytania klientów – czy to bezpośrednio czy telefonicznie.
  • Dodatkowo będziemy odpowiadać na pytania Twoich klientów pojawiające się na Twojej wizytówce GMF.

Strona internetowa Twojej firmy w Google

  • Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej firmowej strony internetowej, nic nie szkodzi – na Google Moja Firma Stworzymy i opublikujemy Twoją stronę, która będzie mogła być wyświetlana zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.

Linkowanie (link building)

  • Co miesiąc będziemy tworzyć nowe, wysokiej jakości linki prowadzące do Twojej witryny. Strategia ta rozszerza zasięg Twojej firmy w internecie i zwiększa liczbę odwiedzin Twojej strony przez użytkowników internetu.

Citation, czyli linki lokalne

  • Każdego miesiąca będziemy tworzyć nowe citation, czyli wzmianki dotyczące Twojej firmy i umieszczać je na wysokiej jakości stronach internetowych.
  • Pozwoli Ci to na uzyskanie jeszcze większej ilości zainteresowanych Twoją działalnością klientów.

Lokalne kampanie Google Ads (AdWords)

  • Obecnie płatną, spersonalizowaną reklamę AdWords można również powiązać z geolokalizacją. Skutkuje to znacznym zwiększeniem współczynnika klikalności Twojej reklamy (CTR), co świadczy o jej skuteczności w docieraniu do docelowego klienta.

Dodatkowe strony

  • Możemy tworzyć Twoje kolejne strony, aby zdominować organiczne wyniki lokalne Twojej firmy.

Wybór miejscowości docelowych

  • Po określeniu zasięgu działalności Twojej firmy, będziemy mogli określić jakie miejscowości leżą w jej promieniu. Dzięki temu Twoja strona firmowa, będzie wyświetlać się w regionalnych wynikach organicznych, mieszkańcom lub osobom przebywającym w tych miejscowościach, jak również użytkownikom, którzy wpiszą jako słowa kluczowe nazwy tych miejscowości do wyszukiwarki.

Obce serwisy

  • Często w wynikach wyszukiwania, pojawiają się różnego rodzaju katalogi, ogłoszenia itp. może to być również jedna ze strategii pozycjonowania lokalnego.

Korzystając z usług firmy Setia masz pewność, że lokalne pozycjonowanie stron internetowych (SEO) jest przeprowadzane przez doświadczonych specjalistów. Nasi eksperci posiadają odpowiednią wiedzę, umiejętności oraz narzędzia, które sprawią, że Twój biznes pozyska nowych klientów i będzie się doskonale rozwijał.

Skontaktuj się z nami, aby ustalić indywidualny, najlepszy dla Twojej firmy plan działań.

Strategia pozycjonowania lokalnego Twojej firmy

  • Badanie słów kluczowych.
  • Audyt lub założenie konta Google Moja Firma.
  • Aktualizacja zdjęć
  • Analiza opinii klientów.
  • Reagowanie na opinie pozytywne i negatywne.
  • Audyt SEO strony internetowej.
  • Optymalizacja strony internetowej pod lokalne pozycjonowanie.
  • Lokalna kampania linków sponsorowanych Google Ads (Adwords).
  • Linkowanie strony pozycjonowanie lokalne w wynikach organicznych (SEO lokalne).
  • Linkowanie Citation pozycjonowanie lokalne w Mapach Google.
  • Dodanie okolicznych miejscowości, zwiększenie zasięgu lokalnego pozycjonowania.
  • Lokalny blog firmy, pomagający w uzyskaniu kolejnych miejsc w wynikach wyszukiwania.
  • Pozycjonowanie wizytówek/ofert firmy na innych portalach lokalnych.

Pozycjonowanie Lokalne Strategia w szczegółach

Badanie słów kluczowych

Prawidłowe dobranie fraz odpowiednich dla Twojej branży to jeden z kluczowych elementów skutecznego SEO lokalnego. Słowa te są geolokalizowane i pozwalają na zdobycie wysokiej pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania. Słowa kluczowe są zazwyczaj łączone z nazwą miejscowości. Schemat wygląda mniej więcej tak: słowo kluczowe + miasto fraza kluczowe + miasto.

Słowa kluczowe można również rozbudować o kolejne okoliczne miasta i lokalizacje – w zależności od preferowanego zasięgu. Pozwala to zbudować firmę działającą na określonym obszarze, z którego będą napływać do niej klienci.

Założenie lub audyt konta Google Moja Firma

Darmowa wizytówka Google Moja Firma jest miejscem w którym możesz zarządzać informacjami o Twojej firmie, które wyszukiwarka Google pokaże w swoich wynikach oraz Mapach. Dzięki posiadaniu konta GMF, uzyskasz wizytówkę wyświetlaną bezpośrednio na stronie wyszukiwania.

Dane które możesz podać to między innymi:

  • nazwa firmy,

  • firmowy adres,

  • firmowy telefon,

  • strona internetowa,

  • wpisy oraz zdjęcia informujące o Twoich produktach i usługach,

  • najczęstsze pytania i odpowiedzi (FAQ) dla Twoich klientów.

Ponadto Twoja wizytówka stwarza Twoim klientom możliwość zadawania pytań oraz oceny i wpisywania opinii na temat Twojego biznesu, a Ty masz możliwość odpowiadania na te opinie.

Wszystkim, którzy nie posiadają jeszcze konta Google Moja Firma zachęcamy do założenia go. Umiejętności naszych specjalistów sprawią, że Twoje konto GMF spełni Twoje oczekiwania, pomagając Ci uzyskać nowych klientów i utrzymać stałych.

Jeśli posiadasz już konto Google Moja Firma, ale nie udało Ci się zauważyć żadnej poprawy w swoim biznesie, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty audytu konta GMF. Odpowiednio skonfigurujemy Twoje konto oraz naprawimy błędy, aby możliwe było korzystanie z jego wszystkich możliwości, aby Twoja firma się doskonale rozwijała.

Aktualizacja zdjęć

Google pozwala wprowadzić do wizytówki ogromną ilość zdjęć. Warto pamiętać, że jeden obraz znaczy tyle co tysiąc słów i korzystać z tej możliwości.

Google stawia na przekazywanie informacji właśnie za pomocą obrazu, dlatego zdjęcia są jednym z najważniejszych elementów wizytówki.

Należy zadbać, aby były adekwatne do oferty oraz dobrej jakości. Ma to ogromny wpływ na poziom zainteresowania klientów.

Przeprowadzana przez nas aktualizacja zdjęć na wizytówce firmowej będzie odbywać się regularnie, aby Twoje obrazy były zawsze na czasie.

Analiza opinii klientów

Google umożliwia każdemu klientowi pozostawienie opinii na Twój temat bezpośrednio na portalu Google. Niezbędne jest przeprowadzenie badania opinii klientów. Aby sukcesywnie dbać o wizerunek swojej firmy, należy udzielać odpowiedzi zarówno na pozytywne, jak i negatywne opinie.

Dbanie o klienta jest najważniejszym zadaniem każdej firmy. Komentarze pozostawione przez naszych klientów są cennym źródłem wiedzy dla Twojego biznesu i dla Twoich przyszłych klientów.

Reagowanie na opinie pozytywne i negatywne

Zawsze najlepiej reagować na pojawiające się na Twojej wizytówce opinie klientów. Każda Twoja reakcja lub jej brak, jest widoczna i świadczy o szacunku i otwartości.

Nie możesz samodzielnie skasować, ukryć czy wpłynąć na opinie klientów. Dlatego tak ważne jest odpowiadanie na nie. Za każdą pozytywną opinię dobrze jest podziękować. kwestię negatywnej opinii można zazwyczaj łatwo rozwiązać – wyciągnąć wnioski i przeprosić klienta, bądź też w jakiś inny sposób zadośćuczynić klientowi.

Dobrze też wiedzieć, że niesprawiedliwie wystawione i obraźliwe opinie, można zgłosić Google, które po rozpatrzeniu wniosku, może je usunąć.

Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO Twojej witryny www jest w stanie wykazać, czy Twoja strona jest odpowiednio przygotowana do działań SEO.

Audyt wykaże też czy wystarczy wprowadzenie prostych zmian i czy odpowiednie poprawki techniczne rozwiążą problem.

Może też okazać się, że Twoja strona nie jest responsywna i wymaga całkowitej zmiany.

Optymalizacja strony internetowej

SEO jest procesem długotrwałym, nie zawsze przynosi natychmiastowe efekty.

Po wprowadzeniu niezbędnych poprawek, warto rozpocząć kampanię linków sponsorowanych AdWords. AdWords i wyniki organiczne ściśle ze sobą współpracują i się uzupełniają na wielu polach.

Prowadzenie działań SEO z pominięciem Adwords wiąże się z pomijaniem dużej części rynku.

Pełna reklama powinna wykorzystywać wszystkie możliwości.

Przykładowa hipotetyczna sytuacja: Klient szuka Twojego produktu, znajduje go w wynikach organicznych, ale jeszcze nie dokonuje zakupu, tylko zastanawia się nad nim. W międzyczasie Twoja kampania remarketingowa w AdWords przypomina mu o Twojej firmie i jej konkretnym produkcie. Po kilku dniach klient dochodzi do wniosku że jednak chce kupić dany produkt, więc wraca do wyszukiwarki ponieważ nie pamięta dokładnie gdzie go znalazł, więc ponownie zaczyna szukać tym razem z zamiarem kupienia. Znowu kampania remarketingowa Adwords przypomina mu o Tobie, dzięki ułatwieniu dostępu, czyli pojawieniu się okna z Twoim produktem na różnych stronach odwiedzanych przez niezdecydowanego klienta. Można więc powiedzieć, że Twoja reklama ‘śledzi’ klienta. Dodatkowo spersonalizowane wyniki wyszukiwania pokażą mu Twoją stronę na wyższych pozycjach organicznych.

Linkowanie strony – pozycjonowanie lokalne w wynikach organicznych

Linkowanie Twojej strony jest ważnym działaniem, jeśli chcesz uzyskać wysoką pozycję w wynikach lokalnych i organicznych. Linkując, dbamy o to, aby linki umieszczane były wyłącznie na stronach o wysokiej jakości.

Linkowanie Citation pozycjonowanie lokalne w Mapach Google.

Potwierdzone dane podane w Google Moja Firma, muszą być zgodne. Pozwalają na zdobycie wysokich pozycji w wynikach na Google Maps.

Linki te można zdobywać np. katalogach lokalnych, blogach regionalnych, mediach społecznościowych i wszystkich innych miejscach.

Optymalizacja strony pod okoliczne miejscowości, – zwiększenie zasięgu pozycjonowania lokalnego.

Wprowadzenie geolokalizowanych wyników, sprawiło, że widoczność firm została ograniczona do danego obszaru, w którym firma ma swoją siedzibę. Dzięki temu zabiegowi Google udało się ograniczyć zasięg firm w wynikach organicznych.

Oznacza to, że musisz więcej napracować się na pozycjonowaniem i wydać większe środki na Adwords, żeby dotrzeć do klientów spoza Twojej miejscowości.

Budowanie widoczności dookoła Twojej miejscowości jest jedną ze strategii dotarcia do kolejnych klientów za pomocą wyników organicznych Google.

Lokalny blog firmowy wspomaga uzyskanie kolejnych miejsc w wynikach wyszukiwania.

Blog firmowy również może być blogiem lokalnym, co pozwoli Ci na uzyskanie kolejnych miejsc w wynikach organicznych pod słowami kluczowymi oraz opinię eksperta w swojej dziedzinie.

Pozycjonowanie lokalne wizytówek/ofert firmy na innych portalach lokalnych.

Wiele portali pozwala stworzyć mini strony firmowe, takie jak wizytówki. Niektóre z tych wizytówek są na tyle zaawansowane, że można je potraktować jako kolejną stronę firmową, którą tak samo można pozycjonować pod tymi samymi słowami kluczowymi.

Linki wysokiej jakości

Ponownie linki – tym razem źródłem linków mają być portale, które oprócz linka generują również ruch. Takie linki muszą mieć duże zaufanie algorytmów Google. Tego typu linki osiągają cenę po kilkaset złotych za sztukę, a nawet więcej.

Dostarczają przede wszystkim ruch, czyli pojawienie się potencjalnych klientów którzy mogą kupić Twoje produkty.

Przenoszą zaufanie na Twoją domenę, dzięki czemu zwiększają się Twoje pozycje pod wszystkimi słowami kluczowymi

Ile kosztuje lokalne pozycjonowanie stron?

Cennik lokalnego SEO kształtuje się od 247 zł do nawet kilkunastu tysięcy miesięcznie.


Koszty zależą od wielu czynników:

początkowo najlepiej skorzystać z oferty 247 zł miesięcznie, co pozwoli uporządkować ofertę i zdobyć pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwarki oraz Google Maps. Traktuj to jako startowe pozycjonowanie lokalne.


Lokalne Adwords, Google Ads

Kolejne kroki, które zalecamy to uruchomienie kampanii Google Ads (Adwords). Dzięki lokalnemu kierowaniu znacząco zmniejszają się jej koszta.


Copywriting

Następnym krokiem powinna być rozbudowa i uporządkowanie treści na stronie. Treści obecnie grają ogromną rolę w algorytmach wyszukiwarki. Copywriting zapewnia artykuły na frazy kluczowe, które dzięki optymalizacji pokazują się w wynikach wyszukiwania.


Pozycjonowanie lokalne i optymalizacja

Optymalizacja oparta o specjalistyczne programy, którymi dysponujemy pozwala osiągnąć jeszcze lepsze pozycje, a dodatkowo (jeśli nie przede wszystkim) pozwala zdobyć pozycje pod wieloma wariacjami słów tematycznych.


Lokalne Słowa kluczowe

np. pozycjonowanie lokalne SEO <- to jedno słowo pod którym po dokładnym badaniu słów kluczowych, jakie jesteśmy w stanie przeprowadzić znajduje się ok 1000 innych słów bardzo mocno powiązanych tematycznie np. pozycjonowanie lokalne stron, pozycjonowanie lokalne google, pozycjonowanie lokalne w mapach google, ale również lokalne seo, pozycjonowanie w mapach google, pozycjonowanie google maps, seo lokalne, pozycjonowanie regionalne, regionalne SEO.

Docieramy do słów których google adwords nie pokazuje, ponieważ każdy szukający wpisuje słowa na Swój sposób. wg. statystyk Google 15% słów dziennie wpisanych w wyszukiwarkę nigdy wcześniej nie było do niej wpisanych.


Pozycjonowanie lokalne bloga (SEO)

Blog pozwala zająć kolejne pozycje pod słowami tematycznie powiązanymi z Twoim biznesem, słowa te również będą pokrywać się z Twoimi słowami ze strony co daje możliwość zajęcia dwóch pozycji w top10 wyników wyszukiwarki. Klient ma szansę trafić wielokrotnie na Twoją ofertę.


Lokalne pozycjonowanie, a Social Media

Obecność na social mediach to aktualnie obowiązek. Wielu klientów tam właśnie szuka informacji na temat produktów i usług. Blog połączony z social mediami może również dostarczyć informacji na Twój temat w tym kanale ruchu.


Obce strony jako strategia pozycjonowania lokalnego

Artykuły sponsorowane dostarczają linki wysokiej jakości wpływające na pozycje, często dostarczają również ruch i klientów do Twojej firmy.

Im więcej działań wdrożysz tym więcej klientów pozyskasz. Rozpoczęcie projektu od pozycjonowania lokalnego powinno być pierwszym krokiem. Należy również uzbroić się w cierpliwość, ponieważ dopiero wdrożenie kilku działań na odpowiednio wysokim poziomie pozwala uzyskać zadowalające efekty.

Reklama internetowa wymaga czasu, żeby osiągnąć.

Wszystkie informacje na temat pozycjonowanie lokalnego (SEO)

Zapoznaj się z naszą ofertą:
Pozycjonowanie Lokalne Oferta (SEO)

Zapoznaj się z naszym cennikiem
Pozycjonowanie Lokalne Cennik (SEO)

Dowiedz się co osiągneliśmy dla naszych klientów
Pozycjonowanie Lokalne Case Study (SEO)


Pozycjonowanie Lokalne FAQ (Pytania i Odpowiedzi) (SEO)

Umów się na darmową rozmowę telefoniczną
z naszym ekspertem.

 
606-428-824