Pozycjonowanie
Podejście do pozycjonowania przeznaczonego na całą Polskę przy obecnych algorytmach geolokalizacji wymaga umiejętności i doświadczenia. Sprawdź jak pomogliśmy podnieść pozycję witryn oraz ruch na stronach www.
Czym jest pozycjonowanie?
To proces w którym przez odpowiednie działania na stronie i w kodzie strony poprawisz pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarek w szczególności google.
Rozwinięcie oryginalnego skrótu SEO Search Engine Optimization obrazuje wszystko co wykonaliśmy, aby rozwiązać problem naszego klienta.
Przejdźmy zatem do konkretów i w punktach przeanalizujmy nasze działania.
- Poznanie klienta
- Poznanie problemu
- Analiza problemu i propozycja rozwiązań
- Przygotowanie i wdrożenie planu działań
- Raport podsumowujący
Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!
Plan działania
1. Opis klienta
– branża
usługi budowlane
– zasięg działania
cała Polska
– grupa docelowa odbiorców (wiek, płeć, posiadanie dzieci itp.)
developerzy, duże firmy budowlane
– zakres wykonywanych usług / sprzedaży
– działania marketingowe podejmowane we wcześniejszym okresie
2. Opis problemu
– słaba widoczność firmy/marki w wyszukiwarce google (organic)
– duża konkurencja podobnych firm na obszarze funkcjonowania
– obszar działania obejmujący całą Polskę
– bardzo duże koszty reklamy tradycyjnej (banery, radio, tv regionalne)
– sezonowość branży
– ograniczony budżet – KWOTA do 2000 zł / miesiąc
3. Analiza problemu:
– wykonanie analizy najważniejszych czynników marketingu w sieci
– wykonanie audytu strony
– wykonanie badania słów kluczowych dla branży klienta
– wykonanie badania słów kluczowych dla
poszczególnych kategorii
– analiza dostępnych form promocji
– określenie minimalnego czasu działania w celu uzyskania efektu
– wybór najlepszych rozwiązań w wyznaczonym budżecie
Usługa pozycjonowania sklepu – SEO/SEM
Założenie długiego czasu pozycjonowania – rozbitego na poszczególne
kategorie uzależnione od sezonu.
Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!
4. Przygotowanie i wdrożenie planu
Plan Pozycjonowania
- Przygotowanie planu rozbudowy strony
- Poprawa UX
- Poprawa szybkości działania serwisu
- Wdrożenie poprawnej wersji mobilnej
- Przeprowadzenie rozbudowy bloga
- Uporządkowanie kont socialowych (założenie nowych)
- Wprowadzenie publikacji na kontach socialowych treści bloga
- Pozyskiwanie linków wysokiej jakości z tematycznych miejsc
- Wdrożenie pełnego mierzenia celów na stronie
5. Przedstawienie rezultatów
Dzięki przeprowadzonym działaniom na stronie udało się w ciągu roku uzyskać bardzo dobre rezultaty wzrostu ruchu.
Okres rocznej współpracy w przyjętym okresie porównawczym 1 wrz 2017 – 31 sie 2018 z analogicznym okresem w roku 2016/2017:
Ruch z wyszukiwarek organicznych głównie z wyszukiwarki google wzrósł o 36%.
Udało się pozyskać ponad 37% więcej nowych użytkowników. W liczbach bezwzględnych 6 427 (2016/17) 8 802 (2017/18).
Dla kluczowych fraz udało się podnieść pozycje dla głównych kategorii produktów klienta.
W ciągu następnego okresu prowadzona będzie w dalszym ciągu rozbudowa tekstów oraz prace nad pozyskiwaniem wartościowych linków.
Podsumowując działania SEO pozwoliły w ciągu roku zwiększyć prawie o 40% ruch z wyszukiwarek.