x

Pozycjonowanie

Podejście do pozycjonowania przeznaczonego na całą Polskę przy obecnych algorytmach geolokalizacji wymaga umiejętności i doświadczenia. Sprawdź jak pomogliśmy podnieść pozycję oraz ruch.

Czym jest pozycjonowanie?

To proces w którym przez odpowiednie działania na stronie i w kodzie strony poprawisz pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarek w szczególności google.
Rozwinięcie oryginalnego skrótu SEO Search Engine Optimization obrazuje wszystko co wykonaliśmy aby rozwiązać problem naszego klienta.
Przejdźmy zatem do konkretów i w punktach przeanalizujmy nasze działania.

  1. Poznanie klienta
  2. Poznanie problemu
  3. Analiza problemu i propozycja rozwiązań
  4. Przygotowanie i wdrożenie planu działań
  5. Raport podsumowujący

1. Opis klienta
– branża
usługi budowlane
– zasięg działania
cała Polska
– grupa docelowa odbiorców (wiek, płeć, posiadanie dzieci itp.)
developerzy, duże firmy budowlane
– zakres wykonywanych usług / sprzedaży
– działania marketingowe podejmowane we wcześniejszym okresie

2. Opis problemu
– słaba widoczność firmy/marki w wyszukiwarce google (organic)
– duża konkurencja podobnych firm na obszarze funkcjonowania
– obszar działania obejmujący całą Polskę
– bardzo duże koszty reklamy tradycyjnej (banery, radio, tv regionalne)
– sezonowość branży
– ograniczony budżet – KWOTA do 2000 zł / miesiąc

3. Analiza problemu
– wykonanie analizy najważniejszych czynników marketingu w sieci
– wykonanie audytu strony
– wykonanie badania słów kluczowych dla branży klienta
– wykonanie badania słów kluczowych dla
poszczególnych kategorii
– analiza dostępnych form promocji
– określenie minimalnego czasu działania w celu uzyskania efektu
– wybór najlepszych rozwiązań w wyznaczonym budżecie
Usługa pozycjonowania sklepu – SEO/SEM
Założenie długiego czasu pozycjonowania – rozbitego na poszczególne
kategorie uzależnione od sezonu

4. Przygotowanie i wdrożenie planu

Plan Pozycjonowania

  1. Przygotowanie planu rozbudowy strony
  2. Poprawa UX
  3. Poprawa szybkości działania serwisu
  4. Wdrożenie poprawnej wersji mobilnej
  5. Przeprowadzenie rozbudowa bloga
  6. Uporządkowanie kont socialowych (założenie nowych)
  7. Wprowadzenie publikacji na kontach socialowych treści bloga
  8. Pozyskiwanie linków wysokiej jakości z tematycznych miejsc
  9. Wdrożyliśmy pełne mierzenie celów na stronie

5. Przedstawienie rezultatów

Dzięki przeprowadzonym działaniom na stronie udało się w ciągu roku uzyskać bardzo dobre rezultaty wzrostu ruchu.

Okres rocznej współpracy w przyjętym okresie porównawczym 1 wrz 2017 – 31 sie 2018 z analogicznym okresem w roku 2016/2017.

Ruch z wyszukiwarek organicznych głównie z wyszukiwarki google wzrósł o 36%.
Udało się pozyskać ponad 37% więcej nowych użytkowników. W liczbach bezwzględnych 6 427 (2016/17) 8 802 (2017/18).

Dla kluczowych fraz udało się podnieść pozycje dla głównych kategorii produktów klienta.

W ciągu następnego okresu prowadzona będzie w dalszym ciągu rozbudowa tekstów oraz prowadzenie pozyskiwania wartościowych linków.

Podsumowując działania SEO pozwoliły w ciągu roku zwiększyć prawie o 40% ruch z wyszukiwarek.

606-428-824