x

Pozycjonowanie

Podejście do pozycjonowania przeznaczonego na całą Polskę przy obecnych algorytmach geolokalizacji wymaga umiejętności i doświadczenia. Sprawdź jak pomogliśmy podnieść pozycję oraz ruch

Czym jest pozycjonowanie?

To proces w którym przez odpowiednie działania na stronie i w kodzie strony poprawisz pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarek w szczególności google.

Rozwinięcie oryginalnego skrótu SEO Search Engine Optimization obrazuje wszystko co wykonaliśmy aby rozwiązać problem naszego klienta.

Przejdźmy zatem do konkretów i w punktach przeanalizujmy nasze działania.

  1. Poznanie klienta
  2. Poznanie problemu
  3. Analiza problemu i propozycja rozwiązań
  4. Przygotowanie i wdrożenie planu działań
  5. Raport podsumowujący

Etap 1 Poznanie problemu

Jeden z kluczowych punktów naszych działań to zapoznanie się z branżą, produktami lub usługami, zasięgiem oraz potencjalnymi klientami. Bez tego wiele kluczowych aspektów, może nam umknąć.

Dlatego musimy poznać Twoją branże, czym się zajmuje Twoja firma:

  • w jakiej branży prowadzisz swoją działalność
  • czy jest to sprzedaż, usługi czy produkcja
  • na jakim obszarze działasz
  • jaka jest Twoja grupa docelowa (wiek, płeć, posiadanie dzieci itp.)
  • co już zrobiłeś w kierunku rozwiązania swojego problemu, jakie działania marketingowe prowadziłeś

Etap 2 Poznanie problemu

 

Poznaliśmy firmę naszego klienta wiemy jak działa i mogliśmy przejść do następnego etapu.

Jakie były główne problemy a zarazem oczekiwania co do strony:

  • słaba widoczność firmy/marki w wyszukiwarce google (organic)
  • duża konkurencja podobnych firm na terenie Polski
  • obszar działania obejmujący całą Polskę
  • bardzo duże koszty reklamy tradycyjnej (banery, radio, tv)
  • sezonowość branży
  • ograniczony budżet – KWOTA do 1000 zł / miesiąc

Etap 3 Analiza problemu i propozycja rozwiązań

  • wykonanie analizy najważniejszych czynników marketingu w sieci
  • wykonanie audytu strony
  • wykonanie badania słów kluczowych dla branży klienta
  • wykonanie badania słów kluczowych dla poszczególnych kategorii
  • analiza dostępnych rozwiązań
  • ocena profilu linkowego (szczególnie pod kątem filtrów)
  • określenie minimalnego czasu działania w celu uzyskania efektu
  • wybór najlepszych rozwiązań w wyznaczonym budżecie

Usługa pozycjonowania – SEO/SEM

Założenie długiego czasu pozycjonowania – rozbitego na poszczególne
kategorie uzależnione od sezonu. Z badania słów kluczowych wynikało również zainteresowanie klientów pytaniami. Dlatego przeprowadziliśmy dodatkowe badanie na frazy pytające.

W oparciu o to zaplanowane zostały publikację na blogu.

Etap 4 Przygotowanie i wdrożenie planu działań

Po analizie problemu wybrana została usługa Pozycjonowania oraz Google Moja Firma Pakiet 3. Jak wierzyliśmy usługi były najlepszym rozwiązaniem. Aby w ciągu 12 miesięcy zdecydowanie polepszyć ilość odwiedzin klientów na stronie.

Przedstawiony został plan działania i przystąpiliśmy do realizacji.

Plan Pozycjonowania

  1. Przygotowanie planu rozbudowy strony
  2. Poprawa UX
  3. Poprawa szybkości działania serwisu
  4. Wdrożenie poprawnej wersji mobilnej
  5. Przeprowadzenie rozbudowa bloga
  6. Uporządkowanie kont socialowych (założenie nowych)
  7. Wprowadzenie publikacji na kontach socialowych treści bloga
  8. Pozyskiwanie linków wysokiej jakości z tematycznych miejsc
  9. Wdrożyliśmy pełne mierzenie celów na stronie

Plan GMF
1 . Założyliśmy konto Google Moja Firma

2. Wprowadziliśmy prawidłowy NAP w każdym ważnym miejscu.
Rozpoczęliśmy aktywne pozycjonowanie strony w Google Maps

  • linkujemy Twoją stronę 10 linków wysokiej jakości
  • tylko zaufane domeny
  • miejsca white-hat zero spamu
  • serwisy z realnym ruchem użytkowników

3. Ustaliliśmy zdjęcia dodawane do GMF
cyklicznie dodawaliśmy zdjęcia do wizytówki, aby była cały czas aktualizowana

4. Zdobywaliśmy opinie, w przypadku otrzymania negatywnej opinii następował bezpośredni kontakt z klientem

5. Dodaliśmy dodatkowe konta social publikując wpisy na Google Moja Firma opublikowaliśmy je również nowych kontach social

6. Każdego miesiąca publikowaliśmy jeden nowy wpis na Google +
wpisy publikowane były także na innych kontach socialowych

7. Przygotowane zostało FAQ pytań i odpowiedzi klientów

Etap 5 Raport podsumowujący

Czas na podsumowanie rezultatów jakie udało się osiągnąć w ciągu zakładanego na początku okresu 12 miesięcy.

Na wstępie należy zaznaczyć że klient nie posiadał swojej wizytówki dlatego można przyjąć że startowaliśmy od zera z usługą Google Moja Firma.

Natomiast posiadał historię konta analytics co pozwala porównać ze sobą dwa okresy sprzed współpracy i po roku działania.

Dzięki zajmowaniu wysokich pozycji klienta wizytówka zyskała znacznie na popularności.

Całkowita liczba wyświetleń wzrosła do 27 836 z 9 262 tys wyświetleń.
Jest to wzrost na poziomie 195%.

O 15% poprawił się współczynnik konwersji celu i to przy ponad 247% zwiększonej ilości konwersji.

W konwersji uwzględnione były tylko akcje wykonane przez użytkowników takie jak:

kliknięcie maila
kliknięcie telefonu
kliknięcie kontaktu
klikniecie formularza
kliknięcie w sociale

Natomiast dla map klienta:

Wierzymy że i Tobie jesteśmy w stanie pomóc i wypromować Cię w internecie

Tematy powiązane: pozycjonowanie seo, usługi seo, optymalizacja seo, seo firmy, agencja seo, firma seo, techniczne seo, kampania seo, pakiety seo, seo, strategia seo, seo pozycjonowanie, rynek seo, seo pozycjonowanie stron, seo optymalizacja, seo optymalizacja strony, seo sem, sem i seo, pozycjonowanie stron seo, pozycjonowanie stron blog, jak pozycjonować stronę internetowa, pozycjonowanie bez umowy, najskuteczniejsze pozycjonowanie, pozycjonowanie html, google pozycjonowanie cennik, pozycjonowanie www, pozycjonowanie domeny, frazy do pozycjonowania, pozycjonowanie stron samemu, pozycjonowanie kurs, profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych, bezpieczne pozycjonowanie, najtansze pozycjonowanie, pozycjonowanie google cena, jak poprawic pozycje w google, efektywne pozycjonowanie, profesjonalne pozycjonowanie, pozycjonowanie seo, pozycjonowanie sem, pozycjonowanie stron koszt, pozycjonowanie stron za granicą, pozycjonowanie long tail, pozycjonowanie top 3, pozycjonowanie joomla, pozycjonowanie w, pozycjonowanie pdf, pozycjonowania stron internetowych, jak pozycjonować stronę www, pozycjonowanie sklepu internetowego cennik, jak pozycjonować strony internetowe, pozycjonowanie dla firm, system pozycjonowania, pozycja strony w google, pozycjonowanie i optymalizacja stron www, pozycjonowanie stron pdf, pozycjonowanie w google poradnik, pozycjonowanie sklepu, reklama pozycjonowanie, szerokie pozycjonowanie, darmowe pozycjonowanie stron, pozycjonowanie linki, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej, jak pozycjonować sklep, ile kosztuje pozycjonowanie, pozycjonowanie top 10, pozycjonowanie w marketingu, proces pozycjonowania, oferta pozycjonowania, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu, pozycja w google, skuteczne pozycjonowanie, marketing pozycjonowanie, pozycjonowanie stron ww, pozycjonowanie krok po kroku, pozycjonowanie strony samemu, jak pozycjonować stronę w google, pozycjonowanie sklepów internetowych, pozycjonowanie strony w google, jak pozycjonować stronę samemu, pozycjonowanie oferta, pozycjonowanie stron internetowych w google, pozycjonowanie strony firmy, pozycjonowanie szerokie, moja pozycja w google, pozycjonowanie produktów, wysoka pozycja w google, pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, pozycjonowanie wizerunkowe, koszt pozycjonowania strony internetowej, pozycjonowanie stron co to jest, pozycjonowanie porady, pozycjonowanie rynku, co to jest pozycjonowanie stron, pozycjonowanie google maps, pozycjonowanie w mapach google, ile kosztuje pozycjonowanie strony, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego, pozycjonowanie na rynku, pozycjonowanie sklepów, pozycjonowanie sklepu internetowego, firma pozycjonerska, pozycjonowanie firmy w google, pozycjonowanie najtaniej, jak wypozycjonować stronę internetowa, skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie stron jak to dziala, pozycjonowanie cennik, zlece pozycjonowanie, pozycjonowanie stron www google, narzędzia do pozycjonowania, seo jak pozycjonować, darmowe pozycjonowanie strony, profesjonalne pozycjonowanie stron, na czym polega pozycjonowanie strony, ile kosztuje pozycjonowanie w google, ceny pozycjonowania, pozycjonowanie stron program, pozycjonowanie opinie, pozycjonowanie promocja, pozycjonowanie stron za darmo, tanie pozycjonowanie, pozycjonowanie za efekt, pozycjonowanie wordpress, pozycjonowanie wizytówki, jak samemu pozycjonować stronę, pozycjonowanie, pozycjonowanie stron kurs, od czego zalezy pozycja w google, program do pozycjonowania stron darmowy, szybkie pozycjonowanie, pozycjonowanie samemu, pozycjonowanie stron www, google pozycjonowanie, pozycjonowanie organiczne, pozycjonowanie serwisu, jak samemu pozycjonować stronę w google, podstawy pozycjonowania, ile kosztuje pozycjonowanie stron, pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych, firma pozycjonujaca, jak pozycjonować stronę, pozycjonowanie wizytówki google, wypozycjonowanie strony, pozycjonowanie strony za darmo, pozycjonowanie stron internetowych cennik, pozycjonowanie w google cena, pozycjonowanie fraz, pozycjonowanie co to jest, pozycjonowanie stron joomla, jak pozycjonować sklep internetowy, pozycjonowanie stron cennik, pozycjonowane, pozycjonowanie biura podrozy, pozycjonowanie produktu, co to jest pozycjonowanie, strategie pozycjonowania, pozycjonowanie strony firmowej, pozycjonowanie marketing, jak się pozycjonuje strony, pozycjonowanie w google maps, tanie pozycjonowanie stron www, pozycjonowanie stron poradnik, pozycjonowanie subdomeny, pozycjonowanie w internecie, pozycjonowanie witryn internetowych, pozycjonowanie stron jak, samodzielne pozycjonowanie stron, tanie pozycjonowanie stron internetowych, kurs pozycjonowania, html pozycjonowanie, koszt pozycjonowania strony, pozycjonowanie stron google cennik, najlepsze pozycjonowanie stron, pozycjonowanie koszt, jak wypozycjonować stronę, pozycjonowanie cena, pozycjonowanie i optymalizacja stron, pozycjonowanie mapy google, pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, pozycjonowanie na frazy, pozycjonowanie stron na czym polega, pozycjonowanie zagraniczne, pozycjonowanie w google cennik, pozycjonowanie strony koszt, pozycjonowanie produktu polega na, joomla pozycjonowanie, pozycjonowanie regionalne, optymalizacja i pozycjonowanie, jak pozycjonować, pozycjonowanie przedsiebiorstwa, skuteczne pozycjonowanie strony, pozycjonowanie za granicą, program do pozycjonowania stron, pozycjonowanie poradnik, pozycjonowanie google porady, pozycjonowanie stron ile kosztuje, pozycjonowanie firmy, pozycjonowanie stron tanio, pozycjonowanie stron, pozycjonowanie stron www cennik, koszt pozycjonowania, pozycjonowanie dlugi ogon, pozycjonowanie sklep internetowy, umowa pozycjonowanie, pozycjonowanie stron niemieckich, long tail pozycjonowanie, pozycjonowanie w wyszukiwarce, pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, pozycjonowanie lokalne, seo pozycjonowanie, pozycjonowanie stron cena, pozycjonowanie naturalne, pozycjonowanie stron firmy, usługi pozycjonowania, wycena pozycjonowania, seo pozycjonowanie stron, pozycjonowanie stron w internecie, jak pozycjonować w google, jak skutecznie pozycjonować stronę, pozycjonowanie adwords, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie witryn, firmy pozycjonujące ranking, pozycjonowanie stron w wyszukiwarce google, cennik pozycjonowania, pozycjonowanie bloga, pozycjonowanie w sieci, strategia pozycjonowania, pozycjonowanie program, pozycjonowanie google cennik, na czym polega pozycjonowanie stron, pozycjonowanie 2016, pozycjonowanie strony, pozycjonowanie strony internetowej, pozycjonowanie wycena, darmowe pozycjonowanie, pozycjonowanie strony cena, pozycjonowanie reklama, pozycjonowanie stron w google cennik, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, firmy pozycjonujące strony, depozycjonowanie, poradnik pozycjonowanie stron, pozycjonowanie google, pozycjonowanie stron google, pozycjonowanie stron internetowych cena, pozycjonowanie stron oferta, skuteczne pozycjonowanie stron, słowa kluczowe pozycjonowanie, pozycjonowanie w google, pozycjonowanie internetowe, stron pozycjonowanie, pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, program do pozycjonowania, poradnik pozycjonowania, pozycjonowanie stron www w google, pozycjonowanie tanie, pozycjonowanie tanio, pozycjonowanie za darmo, jak pozycjonować strony, pozycjonowanie frazy, pozycjonowane stron, pozycjonowanie optymalizacja, szkolenie pozycjonowanie, pozycjonowanie i optymalizacja, skuteczne pozycjonowanie stron www, najlepsze pozycjonowanie, pozycjonowanie stron seo, google pozycjonowanie stron, szkolenia z pozycjonowania, na czym polega pozycjonowanie, jak wypozycjonować stronę w google, google pozycjonowanie strony, blog pozycjonowanie, pozycjonowanie na stronie, strony internetowe pozycjonowanie, tanie pozycjonowanie stron, google maps pozycjonowanie, skuteczne pozycjonowanie w google, pozycjonowanie co to, darmowe pozycjonowanie stron w google, pozycjonowanie www poradnik, optymalizacja strony, optymalizacja sklepów, pozycjonowanie i optymalizacja stron www, optymalizacja witryn internetowych, optymalizacja seo, optymalizacja stron internetowych, pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych, optymalizacja stron www, pozycjonowanie i optymalizacja stron, optymalizacja strony google, optymalizacja i pozycjonowanie, optymalizacja strony pod google, optymalizacja google, seo optymalizacja, seo optymalizacja strony, pozycjonowanie optymalizacja, pozycjonowanie i optymalizacja, optymalizacja stron,

606-428-824