Czy muszę posiadać stronę internetową, aby rozpocząć promocję firmy lokalnie?

  • Strona internetowa nie jest niezbędna dla usługi Google Maps. Stworzymy podstawową stronę wizytówki. Jednakże istnienie bez własnej domeny, adresów e-mail, oraz strony internetowej bardzo ogranicza wiarygodność firmy. Strona niezbędna jest przy pozycjonowaniu.

Co to znaczy pozycjonowanie lokalne?

  • Pozycjonowanie lokalne można podzielić na optymalizację widocznej i niewidocznej części strony pod kątem oceny ponad 200 czynników przez algorytmy Google. Pozycjonowanie lokalne nakierowane jest na wyniki w konkretnej miejscowości.

Ile słów kluczowych zawiera umowa?

  • Podstawowe umowy zawierają pozycjonowanie do 100 fraz kluczowych lokalnych dobieranych po badaniu słów kluczowych oraz akceptacji.

Czy mogę podać swoje słowa kluczowe?

  • Tak ale muszą one zostać przez nas przeanalizowane.

Czy mogę rozszerzyć obszar działania o kolejne miasta?

  • Oczywiście jednakże będzie wiązało się to ze wzrostem opłaty za wykonanie usługi oraz wydłużeniem czasu działania.

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat swojej usługi?

  • Cała komunikacja z naszą firmą odbywa się poprzez dedykowany dla każdego klienta CRM. Wszystkie wiadomości przechowywane są w panelu jako historia współpracy. Wszystkie wiadomości wysyłane są także drogą mailową na wskazane miejsce.

Gdzie znajdę dostęp do konta FTP?/ hostingu

  • Dostęp do konta FTP można znaleźć w panelu hostingowym. Dostęp do konta hostingowego można uzyskać po konsultacji z firmą, w której opłacają Państwo raz w roku FV.

Czy muszę posiadać certyfikat SSL?

  • Tak obecnie certyfikat jest niezbędny i jest to jeden z czynników wpływających na wyniki w wyszukiwarce.

Ile kont typu social zakładacie dla firmy?

  • Między 10 a 15 kont.

Czy możecie korzystać z moich kont społecznościowych?

  • Tak jak najbardziej konta z historią są mile widziane w portfolio linków prowadzących do strony.

Jak długo będę czekał na efekty?

  • Na proces pozycjonowania wpływa ponad 200 czynników oraz konkurencyjność frazy. Nasz firma nastawia się na długotrwałą współpracę z klientami, gdyż tylko to zapewni pozytywny efekt utrzymujący się przez lata. Z doświadczenia wynika, że pierwsze efekty można uzyskać od 6 do 12 miesięcy.

Kiedy mogę zrezygnować z usługi?

  • Wierzymy w swoje umiejętności i jesteśmy pewni naszej wiedzy dlatego nie wiążemy klientów długimi umowami, dlatego okres wypowiedzenia to standardowe 30 dni.

Jaki jest okres wywiązania się z umowy?

  • Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia.

Gdzie sprawdzić czy mam wizytówkę w mapach Google ?

  • Wystarczy wpisać w mapach Google swoją nazwę firmy.

Czy zakładacie wizytówkę w Google Maps?

  • Tak zawsze zakładamy wizytówkę lub optymalizujemy obecną.

Czy można usunąć złą opinię w Google+?

  • Opinie można oflagować lub skontaktować się z jej autorem celem wyjaśnienia sytuacji.

Czy mogę posiadać kilka wizytówek?

  • Tak dla każdego oddziału firmy.

Gdzie znajdę dostęp do wizytówki Google Moja Firma?

Jak przenieść prawo do wizytówki na innego użytkownika?

  • W panelu zarządzania wizytówka w sekcji użytkownicy wystarczy dodać inny adres konta Gmail.

Czy wykonujecie poprawki na stronie zrobionej przez inną firmę?

  • Tak, po wcześniejszej wycenie usługi.

Gdzie znajdę statystyki strony?

Czy udostępniacie konta statystyczne strony?

  • Tak, wszystkie założone przez nas konta strony należą i są przekazywane właścicielowi witryny.

Czy można ustalić liczbę potencjalnych odbiorców na danym terenie?

  • Tak, można oszacować liczbę użytkowników wpisujących wybrane frazy kluczowe.

Czy otrzymuje sprawozdania bądź raporty wykonanych prac? Jak często?

  • Co miesiąc przedstawiamy raport dotyczący usługi oraz prezentujemy dane pochodzące z Google Analytics.

7q1sc4bb8inqh8o1i4ew

Zadzwoń teraz!

(+48) 608-310-139

Masz pytania?
bok@setia.pl
Zadzwoń do nas!
(+48) 606-428-824