Cennik za prowadzenie kampanii PPC Ads (AdWords)
Koszt prowadzenia kampanii Ads (AdWords) jest bardzo elastyczny i dostosowany do Twoich możliwości.
To Ty decydujesz, ile chcesz wydać na reklamę.
Model rozliczeń PPC gwarantuje, że płacisz tylko za wymierne rezultaty, czyli za kliknięcia potencjalnych klientów w Twoją reklamę.
Do tej pory jeszcze nikt nie wymyślił lepszego systemu płatności za reklamę!
Inwestując w tradycyjną reklamę nie wiesz ile rzeczywiście zainteresowanych osób ją zobaczy, podczas gdy w modelu PPC masz nad tym pełną kontrolę.
Twoje zainwestowane w reklamę AdWords pieniądze nie znikną, dopóki nie zostaną „wyklikane” przez potencjalnych klientów.
Zasada jest prosta – im więcej zainwestujesz w reklamę Google Ads, do tym większej ilości osób dotrzesz.
Jeśli nie miałeś jeszcze do czynienia z reklamą Google Ads (AdWords) możesz mieć wątpliwości, ale z czasem przekonasz się,
że zainwestowane w ten rodzaj reklamy fundusze zwracają się z nawiązką.
Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!
Koszt pojedynczego kliknięcia
Każde kliknięcie przez potencjalnego klienta w link posiada ustaloną na zasadzie aukcji cenę.
Im większą cenę za kliknięcie zaproponujesz tym wyższą pozycje zdobędzie Twoja reklama oraz uzyska więcej kliknięć. Pamiętaj, że każde kliknięcie w Twój link sponsorowany oznacza wejście użytkownika na Twoją stronę, a stąd już tylko krok do tego, aby skorzystał on z Twoich usług lub zakupił oferowany przez Ciebie produkt.
Nasi doświadczeni specjaliści AdWords codziennie pracują nad tym, aby uzyskiwać dla Ciebie jak najniższe stawki za jedno kliknięcie i oszczędzać Twoje pieniądze.
Nie trać pieniędzy na mało skuteczne tradycyjne formy reklamy
Media takie jak telewizja, radio czy magazyny sukcesywnie tracą swoich odbiorców na rzecz internetu. Ponadto, osoby korzystające z tych mediów odbierają reklamy raczej negatywnie, jako niechciane przerywniki interesujących ich audycji i ignorują ich treść, lub zmieniają kanał. Bilbordy także nie mają dobrej opinii – większość ludzi jest zdania, że szpecą krajobraz i rozpraszają uwagę kierowców.
Dlatego reklama internetowa to reklama przyszłości. Docierasz tylko do zainteresowanych odbiorców na podstawie słów kluczowych, powiązanych tematycznie z Twoją stroną.
Zamiast inwestować w bilbord, lepiej skorzystaj z linku sponsorowanego AdWords w postaci graficznej – jeden klik i Twój potencjalny klient znajdzie się na Twojej stronie internetowej.