• Linki Sponsorowane FAQ • Google Ads • AdWords • PPC • Pytanie i Odpowiedzi • Setia.pl

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat PPC AdWords

Zapraszamy do zapoznania się z naszym FAQ:

Czym jest Google Ads (AdWords)?

Jest to internetowy system pozwalający na reklamowanie strony firmowej lub jej produktów i usług za pomocą linków sponsorowanych.

Co to są linki sponsorowane?

Jest to reklama w formie tekstowej, może również zawierać grafikę lub wideo. Linki sponsorowane pojawiają się w wyniku wpisania określonych słów kluczowych, w liczbie trzech reklam zarówno na szczycie jak i na dole strony wyszukiwania.

Gdzie może pojawiać się reklama AdWords?

Na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google, wielu stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.

Co oznacza PPC?

Pay Per Click – czyli „płać za kliknięcie”. To bardzo uczciwy system płatności, który oznacza, że opłata pobierana jest z wyznaczonej puli pieniędzy tylko wtedy, gdy zainteresowany użytkownik internetu kliknął w daną reklamę AdWords.

Ile zapłacę za jedno kliknięcie?

Płatność za jedno kliknięcie nie jest stała, zmienia się na zasadzie aukcji. Koszty kliknięć często różnią się między sobą w zależności od danej branży. Dlatego jedno kliknięcie może kosztować już nawet kilka gorszy.

Czy moje opłaty za AdWords mogą wymknąć się spod kontroli?

Nie ma takiej możliwości, ponieważ kwotę, którą chcesz wyznaczyć na kampanię wpłacasz wcześniej i decydujesz o jej wysokości.

Czym jest remarketing?

To jedna z możliwości do wyboru podczas prowadzenia kampanii AdWords. Jeśli dany użytkownik choć raz odwiedził Twoją stronę lub oglądał jakiś produkt w Twoim sklepie internetowym, Twoja reklama będzie podążać za nim i przypominać o sobie. To rozwiązanie znacznie zwiększa szansę na to, że zdecyduje się on kupić produkt lub skorzystać z Twoich usług.

Ile będę czekać na pojawienie się mojej reklamy AdWords?

Twoja reklama zacznie funkcjonować natychmiast, linki sponsorowane będą się wyświetlać użytkownikom natychmiast po utworzeniu kampanii AdWords. Nie musisz więc czekać na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jak jest na przykład w przypadku pozycjonowania.

Ile będę czekać na efekt kampanii AdWords?

Twoja reklama będzie wyświetlana już od pierwszego dnia kampanii, a rezultaty przyjdą z czasem, zależnym od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności, czyli między innymi zapotrzebowania na Twój produkt i sprawności konkurencji.

Czy warto prowadzić kampanię reklamową pod kątem wyszukiwarki Google?

To obecnie najbardziej rozsądny wybór, biorąc pod uwagę statystyki, prawie 100% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google.

Czy moja reklama AdWords może być wyświetlana w określonych porach dnia lub nocy?

Tak, możemy ustalić w jakich godzinach Twoje linki sponsorowane będą wyświetlane użytkownikom. Dzięki temu oszczędzisz na kliknięciach – na przykład gdy prowadzisz pizzerię z dostawą, Twoja reklama będzie pojawiać się tylko w godzinach otwarcia lokalu.

Jeśli nie udało Ci się odszukać odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do indywidualnego skontaktowania się z nami.

Zadzwoń teraz! (+48) 606-428-824
(+48) 606-428-824