1

Wygląd

WordPress, czyli jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią doskonale nadaje się do stworzenia bardzo atrakcyjnych i estetycznie wyglądających stron internetowych. Witryny wykonane na WordPress są responsywne, przyjazne dla użytkowników i bardzo nowoczesne. Dzięki WordPress możesz więc stworzyć profesjonalną stronę internetową, nawet bez umiejętności programisty.

1.1

Nowoczesna strona

WordPress cieszy się ogromną popularnością głównie ze względu na łatwość obsługi, nowoczesność i ilość możliwości. Twórcy stron internetowych mogą korzystać z wielu darmowych i płatnych szablonów, które sprawiają, że witryna wygląda nowocześnie i przyjaźnie dla oka internautów. Wybierz WordPress, a Twoja strona będzie odpowiadać najnowszym trendom w branży!

1.2

Czysty design

Chcesz, aby Twoja strona była przejrzysta i łatwa w odbiorze? Skup się zatem na znalezieniu czystego designu. Twoja strona będzie wtedy zawierać tylko niezbędne elementy, co w wielu sytuacjach pomoże w zwiększeniu liczby klientów – minimalizm (również na stronie internetowej) cieszy się obecnie bardzo dużą popularnością.

1.3

Kreatywna strona

WordPress oferuje swoim użytkownikom bardzo szerokie spektrum rozwiązań. Dzięki temu możesz wykorzystać wszystkie swoje pomysły i stworzyć bardzo kreatywną stronę internetową. Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć stronę firmową, sklep, czy bloga, WordPress pozwala ci na realizację nawet najbardziej unikalnych projektów.

1.4

Profesjonalna

Mimo że WordPress to darmowy CMS, ilość dostępnych funkcji (z których część jest jednak płatna) pozwala stworzyć profesjonalnie wyglądającą stronę internetową. Nawet jeśli nie znasz się na programowaniu, dzięki WordPress możesz wykonać stronę internetową, która nie będzie się różnić od stron napisanych przez programistów!

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

2

Motywy

Prawdopodobnie największą zaletą WordPressa jest ogromny wybór motywów i większość z nich jest darmowa. Oczywiście, jeśli masz specjalne potrzeby, możesz skorzystać z płatnego rozwiązania lub zlecić stworzenie szablonu „od zera”. Niezależnie od tego co wybierzesz, szablony dostępne w WordPress pozwolą Ci na doskonałe zaprezentowanie Twojej firmy lub sklepu.

2.1

Darmowe szablony

Najpopularniejszymi szablonami na WordPress są oczywiście darmowe szablony, które można zainstalować w panelu administratora. Część z nich znajdziesz bezpośrednio po zalogowaniu do swojego panelu, jednak najlepszym miejscem na znalezienie estetycznych i darmowych szablonów jest wyszukiwarka Google.

2.2

Premium szablony

Szablony premium to szablony, za które można zapłacić. Poza unikalnością wiele szablonów premium zapewnia dostęp do wielu ciekawych funkcji, które są niedostępne w przypadku darmowych szablonów. Jeśli potrzebujesz specjalnego rozwiązania dla Twojej strony lub sklepu, wybierz szablon premium!

2.3

Niestandardowe projekty

Ogromna ilość płatnych i bezpłatnych szablonów WordPress daje Ci możliwość na stworzenie nawet najbardziej niestandardowych projektów. Tworzysz sklep w wąskiej niszy? A może szukasz sposobu, aby wyróżnić stronę Twojej firmy w bardzo popularnej branży? W takim razie motywy dla niestandardowych projektów w WordPress to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie!

2.4

Unikalne projekty

Chciałbyś, aby strona dla Twojej firmy była naprawdę unikalna i dokładnie dostosowana do Twoich potrzeb? W takim razie powinieneś zainwestować w stworzenia unikalnego projektu „od zera”. Skontaktuj się z nami, a specjaliści z naszej agencji stworzą dla Ciebie profesjonalny szablon dla strony na WordPress.

2.5

UI/UX

UI, czyli user interface oraz UX, czyli user experience to w obecnych czasach kluczowe elementy każdej dobrze wykonanej strony internetowej. Z racji tego, że WordPress daje Ci możliwość stworzenia naprawdę dobrej strony internetowej, dzięki jego funkcjonalności można stworzyć stronę, która będzie zapewniać każdemu użytkownikowi (Twojemu potencjalnemu klientów) doskonałe doświadczenie.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

3

Motywy

Dzięki WordPress możesz stworzyć praktycznie każdy rodzaj strony, w zależności od Twoich potrzeb w danym momencie. Istnieją specjalne szablony, które są dostosowane do wykonania m.in. strony firmowej, bloga z artykułami, sklepu internetowego (np. z wtyczką WooCommerce), katalogu produktów oraz landing page.

3.1

Strona firmowa

Strona internetowa to dziś “must-have” dla każdej firmy. Jeśli zatem szukasz sposobu, jak stworzyć repsonsywną i atrakcyjną stronę internetową dla Twojej firmy, to zdecydowanie musisz rozważyć możliwości, jakie daje WordPress.

3.2

Blog

Blog to doskonałe miejsce dla komunikacji ze swoimi odbiorcami i potencjalnymi klientami. Nie ważne, czy chcesz po prostu dzielić się swoimi myślami z innymi internautami, czy może chcesz wykorzystać blog do pozycjonowania strony firmowej lub sklepu internetowego, strona stworzona na WordPress gwarantuje Ci wiele możliwości!

3.3

Sklep

Zyski przedsiębiorców z branży e-commerce z roku na rok stają się coraz większe. Wejście ze swoją ofertą na rynek sprzedaży w internecie to zatem ogromna szansa dla Ciebie! Dzięki wytyczne WooCommerce, możesz w bardzo łatwy sposób stworzyć i zarządzać swoim sklepem internetowym wykonanym na WordPress.

3.4

Katalog produktów

Wtyczka WooCommerce oraz sama platforma WordPress pozwala na stworzenie katalogu produktów w formie dostosowanej do specyfiki Twojej branży i sklepu. Zastosuj zatem różne dostępne formy zarządzania wglądem strony i upewnij się, że jest naprawdę „user friendly”.

3.5

Landing Pages

Dzięki możliwościom WordPressa stworzysz profesjonalny landing page, czyli pierwsza strona, na którą trafia odwiedzający, który może zostać Twoim potencjalnym klientem. Landing Page musi zawierać najważniejsze informacje o ofercie, wpływać na emocje internauty i cechować się atrakcyjną szatą graficzną – z WordPressem stworzenie takiego landing page będzie dla ciebie łatwizną!

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

4

Panel administracyjny

Jeśli chcesz stworzyć stronę opartą na WordPress, Twoim „centrum dowodzenia” będzie panel administracyjny. Z jego poziomu będziesz mógł edytować treść na Twojej stronie, dodawać wtyczki, a także zmieniać kod strony i jej wygląd. Nawet jeśli taka liczba opcji wydaje się zbyt skomplikowana do wykorzystania, panel administracyjny jest bardzo prosty w obsłudze i z pewnością nie będziesz mieć z nim problemów.

4.1

Panel admina

Dostęp do panelu admina jest możliwy tylko po zalogowaniu. Następnie po lewej stronie ekranu dostrzeżesz różne kategorie, z których każda pozwala na wprowadzanie zmian w innym obszarze strony. WordPress cieszy się ogromną popularnością wśród osób, które nie znają się na programowaniu, właśnie dzięki prostocie w obsłudze panelu administracyjnego.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

5

Opcja

WordPress został stworzony w taki sposób, aby zapewnić użytkownikom praktycznie wszystkie opcje, które mogą być potrzebne do stworzenia atrakcyjnej strony internetowej. Musisz też pamiętać, że ciągle powstają nowe wtyczki i rozszerzenia, które pozwalają na ciągłe ulepszanie zawartości strony.

5.1

Integracje

Zarówno w przypadku strony firmowej, jak i sklepu internetowego, na pewno przydadzą Ci się integracje WordPressa z systemami zewnętrznymi. Integracje WordPress pozwalają wdrożyć dowolne funkcjonalności do strony internetowej WordPress czy sklepu WooCommerce i sprawiają, że strona jest wyposażona w praktycznie wszystkie dostępne opcje.

5.2

Prosta nawigacja

WordPress jest bardzo prosty i przejrzysty nie tylko z punktu widzenia osoby tworzącej stronę, ale również dla odbiorców. Oznacz to m.in. że nawigacja i menu strony są bardzo przyjazne dla użytkowników i umożliwiają sprawne poruszanie się po stronie. Pamiętaj przy tym, aby nie dodawać zbyt wielu podkategorii, ponieważ każdy element strony powinien być dostępny w maksymalnie kilku kliknięciach.

5.3

Chat

Kontakt z klientami to podstawa. Strona na WordPress pozwoli Ci na dodanie do niej chattbota, który będzie odpowiadać na najczęstsze pytania potencjalnych klientów. Unikniesz dzięki temu sytuacji, kiedy ktoś jest zainteresowany zakupami, ale rezygnuje ze względu na to, że nie może znaleźć na stronie sklepu odpowiedzi na kluczowe pytanie.

5.4

Formularze

Wtyczki dla WordPress dają Ci możliwość dodania do strony praktycznie wszystkich elementów, które powinny znaleźć się na profesjonalnie wykonanej stronie internetowej. Różnego rodzaju formularze (np. kontaktowy, składania zamówień i rezerwacji) są podstawowym elementem komunikacji z klientami, dlatego zdecydowanie powinieneś z nich skorzystać.

5.5

Newsletter

Newsletter to biuletyn lub wiadomość w formie maila, którą możesz wysyłać do swoich klientów lub osób potencjalnie zainteresowanych ofertą. Zanim będzie to możliwe, musisz jednak stworzyć swoją listę mailingową. W panelu administracyjnym WordPress znajdziesz wiele wtyczek, które Ci to ułatwią.

5.6

Galerie

Ciężko sobie wyobrazić skuteczną ofertę i estetyczną stronę internetową bez zdjęć. Stworzenie galerii w WordPress jest bardzo intuicyjne, dlatego z pewnością nie będziesz mieć z tym problemów. Wybierz zdjęcia, które najlepiej przedstawiają Twój zespół i Twoją ofertę, a potencjalni klienci z pewnością to docenią.

5.7

CTA

CTA (call-to-action), czyli wezwanie do działania to w wielu przypadkach najważniejszy element działań promocyjnych. Twój potencjalny klient się wacha, czy skorzystać z oferty – zachęć go CTA, czyli przyciskiem, który zachęci go do podjęcia ostatecznej decyzji!

5.8

Opinie klientów

Opinie innych klientów to najlepszy dowód na jakość Twoich produktów lub skuteczności Twoich usług. Pokaż Twoim odbiorcom, że klienci są zadowoleni ze współpracy z Tobą. Dzięki wielu dostępnym funkcjom WordPress pozwala na przedstawienie opinii i referencji na wiele różnych sposobów.

5.9

Pop-up

Z pewnością nie raz spotkałeś się z pop-up, czyli wyskakującymi oknami. Jest to powszechnie stosowana funkcja stron WWW, która polega na automatycznym pojawianiu się nowego okienka z wybraną przez Ciebie informacja – np. zachęceniem do zapisania się do Newslettera.

5.10

Social Media

Jesteś aktywny nie tylko na swojej stronie internetowej, ale również w mediach społecznościowych? Zintegruj je ze swoją stroną internetową i zwiększ zasięgi w obu miejscach! Wykorzystaj jedną z tysięcy wtyczek dla WordPressa i spraw, aby Twoi klienci mogli płynnie przechodzić ze strony internetowej na Twoje profile w mediach społecznościowych i na odwrót!

5.11

Slider

Slider to jeden z elementów, który sprawia, że strona wygląda naprawdę estetycznie i profesjonalnie. Jeśli korzystasz z WordPressa, to dla umieszczenia na stronie slidera nie potrzebujesz wprowadzania zmian w kodzie – wystarczy, że skorzystasz z odpowiedniego motywu lub wtyczki i na Twojej stronie pojawi się funkcjonalny slider!

5.12

Wtyczki

Wykorzystanie wtyczek to niezmiernie ważny element Tworzenia i modyfikowania strony internetowej na WordPress. Dzięki nim możesz zmieniać zawartość, wygląd i funkcjonalność Twojej strony w dowolny sposób dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Z pomocą wtyczek możesz sprawić, że Twoja strona będzie działać tak, jak chcesz!

5.13

Kontakt

Nie ważne, czy skupiasz się na pozycjonowaniu lokalnym, czy chcesz dotrzeć do klientów z całego kraju i zagranicy, połączenie strony z mapką Google jest bardzo ważne. Zadbaj o to, aby potencjalni klienci mogli dotrzeć do Twojego sklepu stacjonarnego lub siedziby firmy. Dodatkowo dokładne dane kontaktowe jak np. telefon lub e-mail zwiększą zaufanie do Twojej firmy.

5.14

Języki

Twoi odbiorcy pochodzą z różnych państw, dlatego potrzebujesz strony dostępnej w kilku językach? Żaden problem! Strona na WordPress umożliwia dodanie tłumaczeń na nieograniczoną ilość języków. W razie konieczności skorzystasz również z automatycznego tłumaczenia.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

6

Google

Strony internetowe są dostosowane do algorytmów Google, co sprawia, że nadają się do pozycjonowania w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Dodatkowo możesz zintegrować swoją stronę z różnymi narzędziami jak np. Google Analytic, Google Tag Manager oraz Google Maps.

6.1

Google indeksacja

Pozycjonowanie strony internetowej nie jest możliwe, jeśli Twoja strona nie jest indeksowana przez wyszukiwarkę Google. Musisz więc o to zadbać już na samym początku pracy nad treścią na stronie i upewnić się, że wszystkie podstrony są indeksowane przez Google. W innym wypadku ruch na stronie będzie znacznie niższy, niż mógłby być.

6.2

Google Analytic

Google Analytic to podstawowe narzędzie do analizowania ruchu na stronie. Jest darmowe i pozwala Ci sprawdzić, ilu użytkowników odwiedziło Twoją stronę oraz jak każdy z nich dotarł na Twoją stronę. Z tego powodu powinieneś zarejestrować się w Google Analytic niedługo po stworzeniu strony internetowej.

6.3

Google Webmaster Tools

Google Webmaster to kolejne bardzo przydatne narzędzie dla twórców stron internetowych. Jest to darmowa platforma stworzona dla administratorów stron, która pozwoli Ci sprawdzić, czy poszczególne podstrony na Twojej witrynie są już indeksowane przez wyszukiwarkę Google.

6.4

Google Maps

Wizytówka firmy w Google Maps ma bardzo duże znaczenie dla pozycjonowania lokalnego. Musisz więc zadbać o to, aby stworzyć profil swojej firmy w Google Moja Firma, a następnie zadbać o zintegrowaniu strony internetowej i wizytówki firmy w mapach Google.

6.5

Google Tag Manager

Google Tag Manager to kolejne ważne narzędzie, jeśli chcesz stworzyć naprawdę dopracowaną stronę internetową. Google Tag Manager pozwala dodawać na stronę skrypty (inaczej tagi). Korzystanie z GTM jest bardzo praktyczne, ponieważ pozwala zarządzać różnymi tagami z jednego miejsca.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

7

Techniczne

Stworzenie responsywnej strony na WordPress wymaga zadbania o wszystkie aspekty techniczne – mimo że internauci widzą tylko „okładkę” strony, jej prawidłowe funkcjonowanie bezpośrednio zależy od tego, czy wszystkie elementy techniczne są dokładnie przemyślane i dopracowane.

7.1

CDN

Strona internetowa musi ładować się bardzo szybko, inaczej internauci całkowicie zrezygnują z odwiedzin na niej. Aby przyśpieszyć działanie strony, wykorzystaj CDN, czyli Content Delivery Network. Jest to sieć serwerów rozproszona geograficznie. Jeśli skorzystasz z CDN, to użytkownik, który odwiedzi stronę, otrzyma zawartość witryny na podstawie danych przesłanych z najbliższego serwera, co znacznie skróci czas ładowania witryny.

7.2

SSL

Strona internetowa i szczególnie sklep internetowy muszą zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo i swobodne korzystanie z zawartej na nich treści. SSL (Secure Socket Layer) to protokół sieciowy, który jest uznawany za standard, gwarantujący bezpieczeństwo korzystania ze strony i dokonywania na niej zakupów.

7.3

Domena

Wybór nazwy domeny i zakup jej u sprawdzonego dostawcy ma duże znaczenie i pozwoli Ci na uniknięcie wielu problemów w przyszłości. Postaraj się dobrać nazwę domeny, która jest wystarczająco krótka i związana z Twoją firmą lub ofertą. Z kolei wybór odpowiedniego miejsca na zakup domeny jest ważny, przede wszystkim ze względu na cenę.

7.4

Hosting

Podobnie jak w przypadku zakupu domeny, o hosting dla Twojej strony internetowej na WordPress również musisz zadbać na samym początku. Zakup odpowiedniego hostingu pozwala Ci na korzystanie z zasobów serwerowych, co jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania Twojej strony.

7.5

Mobile-Friendly

Strony na WordPress są zaprojektowane w taki sposób, aby były responsywne na wszystkich urządzeniach. Dotyczy to więc również urządzeń mobilnych. Twoja strona na WordPress będzie mobile-friendly, czyli wszyscy użytkownicy będą mogli wygodnie korzystać z Twojej strony nawet z poziomu ich telefonów i tabletów.

7.6

Responsywna

Responsywność to obecnie jeden z najważniejszych aspektów dla pozycjonowania strony, ponieważ algorytmy Google biorą pod uwagę responsywność jako jeden z najważniejszych czynników odpowiadających za pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Zadbaj więc o to, aby Twoja strona była responsywna na wszystkich urządzeniach.

7.7

Backup

Twoja strona jest stworzona na WordPress? W takim razie nie możesz zapomnieć o regularnym backupie, czyli robieniu kopii zapasowej. WordPress i większość hostingów funkcjonuje w pełni niezawodnie, jednak zawsze warto mieć kopie zapasową. W szczególności, jeśli często wprowadzasz zmiany w strukturze swojej strony.

7.8

Naprawa

Co zrobić, jeśli z Twoją stroną „coś” się stało? Czy to oznacza, że musisz wszystko zrobić od nowa? Na szczęście nie! W takiej sytuacji, kiedy zawodzi sama platforma WordPress, musisz zająć się tzw. naprawą. Jeśli pojawił się problem, możesz go rozwiązać np. dzięki funkcji Site Health Check lub poprzez aktualizację jednej ze wtyczek.

7.9

Klonowanie

Chcesz przenieść swoją stronę na nową domenę lub hosting? A może musisz wykonać klonowanie w innym celu? Czeka Cię bardzo dobra wiadomość – większość szablonów WordPress jest wyposażonych w automatycznie zainstalowane wtyczki, które pozwalają na wygenerowanie (w dowolnym momencie) zupełnie nowej, gotowej do użycia witryny WordPress.

7.10

Instalacja

Aby skorzystać z możliwości, które oferuje WordPress, musisz go najpierw zainstalować na serwerze. Nie jest to jednak trudne, dlatego z pewnością poradzisz sobie z tym zadaniem, nawet jeśli nie posiadasz zbyt dużej wiedzy w obszarze programowania. Zainstaluj WordPress i ciesz się ogromną ilością dostępnych opcji na Twojej stronie!

7.11

Migracja

Musisz przenieść swoją stronę na inny serwer? W takim razie musisz pobrać jedną z wielu popularnych wtyczek do migracji strony jak np. All-In-One WP Migration lub Duplicator. Musisz jedną z nich (lubi inną wtyczkę) zainstalować na starej i nowej stronie i z panelu administracyjnego dokonać szybkiej migracji.

7.12

Lazy load

Strona na WordPress musi być responsywna i ładować się tak szybko, jak to tylko możliwe. W tym celu musisz skorzystać ze wtyczek, które sprawiają, że obrazy na stronie ładują się tylko wtedy, kiedy internauta może je zobaczyć. W ten sposób zmniejsza się ilość procesów, które stale mają miejsce na stronie i sama witryna ładuje się znacznie szybciej.

7.13

Szybko ładująca

Wydaje Ci się, że Twoja strona działa zbyt wolno? Możesz to sprawdzić za pomocą takich wtyczek jak np. Pingdom Tools i Page Insights. Jeśli zauważysz, że problem naprawdę istnieje, to powinieneś zadbać o optymalizację takich elementów jak m.in. waga i rozmiar obrazków, ewentualne błędy w kodzie strony oraz ilość niepotrzebnych wtyczek.

7.14

SPAM Free

Boisz się, że na Twojej stronie może pojawić się spam, np. w formie spamerskich komentarzy? Zainstaluj więc jedną ze wtyczek, które automatycznie blokują spamerskie wiadomości na stronie – jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż zablokowanie komentarzy pod postami na blogu.

7.15

Bezpieczna

Strony na WordPress są bezpieczne zarówno dla administratora, jak i dla użytkowników, którzy ją odwiedzają. Wystarczy, że będziesz przestrzegać podstawowych zasad bezpiecznego korzystania z WordPress oraz skorzystać z certyfikatu SSL i Twoja strona powinna być wystarczająco bezpieczna.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

8

SEO

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych to szereg działań, które wpływają na poprawę pozycji Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz, aby na Twoją witrynę wchodziło wielu internautów, musisz zadbać o optymalizację i pozycjonowanie strony.

8.1

Gotowa na SEO

Strony na WordPress są bezpieczne zarówno dla administratora, jak i dla użytkowników, którzy ją odwiedzają. Wystarczy, że będziesz przestrzegać podstawowych zasad bezpiecznego korzystania z WordPress oraz skorzystać z certyfikatu SSL i Twoja strona powinna być wystarczająco bezpieczna.

8.2

On-pages

Optymalizacja SEO dzieli się na optymalizację SEO on-page (na stronie) i SEO off-page, czyli poza stroną internetową. Do optymalizacji on-page należą takie czynności jak m.in. poprawa meta tagów, wykorzystanie słów kluczowych w nagłówkach H1-H4, połączenie różnych podstron linkami oraz przyśpieszenie ładowania strony. Tworząc stronę, nigdy nie zapominaj o znaczeniu SEO on-page!

8.3

Off-pages

Optymalizacja SEO off-page również ma ogromne znaczenie dla pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Z tego powodu musisz zadbać o to, aby poza stroną znajdowało się jak najwięcej linków zwrotnych (link building) oraz postarać się, aby o Twojej firmie lub o Twoim sklepie pisano w różnych miejscach w internecie (np. w mediach społecznościowych lub na forach tematycznych).

8.4

Keyword

Keyword, czyli słowa kluczowe to konkretne frazy, które są wykorzystywane przez użytkowników przeglądarki w celu znalezienia interesujących ich informacji lub produktów. Wybór słów kluczowych i zastosowanie ich w treści na Twojej stronie ma bardzo duże znaczenie dla pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

8.5

Keyword

Aby sprawdzić, czy Twoja strona jest dostosowana do algorytmów wyszukiwarki, powinieneś wykonać (lub zlecić wykonanie) audytu SEO. Audyt SEO to kompleksowa ocena witryny internetowej pod kątem optymalizacji. Na podstawie przeprowadzonego audytu SEO możesz zaplanować swoje działania ukierunkowane na pozycjonowanie.

8.6

Rich Snippet

Rich snippets, czyli fragmenty rozszerzone, które są widoczne w wynikach wyszukiwania. Rich Snippet to specjalne fragment tekstu, który są wyróżnione przez wyszukiwarkę i pokazywany na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Postaraj się dostosować swoje artykuły w taki sposób, aby mogły być widoczne w Rich Snippet.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

9

Dodatki

Strony na WordPress mogą zawierać bardzo dużą ilość dodatków, wtyczek i integracji. Dzięki ich połączeniu możesz bardzo szybko i w stosunkowo łatwy sposób stworzyć profesjonalną stronę internetową. Kiedy będziesz pracować nad swoją stroną internetową, nie zapomnij o ważnych dodatkach!

9.1

Obrazki

Obrazki to nieodłączny element każdej strony i sklepu internetowego. Poza tym, że mogą zostać wykorzystane jako tło lub urozmaicenie treści na stronie, dzięki prawidłowemu wyborowi obrazków i grafik możesz dokładnie przedstawić swoje produkty, usługi oraz oczywiście swój zespół.

9.2

Ikony

Prawdopodobnie jak każdy właściciel firmy chcesz, aby Twoja strona internetowa wyglądała estetycznie i była dobrze odbierana przez internautów. Dodaj różne elementy dekoracyjne jak np. ikony na swoją witrynę stworzoną na WordPress i spraw, aby jej wygląd naprawdę pasował do specyfiki Twojej firmy.

9.3

Treści

Treści, czyli content to zdecydowanie jeden z najważniejszych elementów każdej strony internetowej. Publikując wartościowe i oryginalne artykuły i opisy, komunikujesz się z Twoimi potencjalnymi klientami, dajesz im cenne porady i rozwiewasz wątpliwości związane z zakupami lub skorzystaniem z usług.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

10

Sklep

WordPress wraz z wtyczką WooCommerce umożliwiają stworzenie responsywnego i bardzo dobrze funkcjonującego sklepu internetowego. Chcesz sprzedawać w internecie, ale nie wiesz, jak zacząć? Wybierz WordPress i zainstaluj wtyczkę WooCommerce i już wkrótce rozpoczniesz sprzedaż swoich produktów w internecie.

10.1

Bez limitów

Wraz z rozwojem Twojego biznesu w branży e-commerce, może się okazać, że na Twoim serwerze braknie miejsca na nowe informacje i treść na stronie (np. na nowe podstrony produktów). Aby tego uniknąć, musisz znaleźć serwer z bardzo dużą ilością dostępnej przestrzeni oraz zainstalować wtyczki, które pozwolą Ci kontrolować ilość danych na stronie.

10.2

Obsługa płatności

Obsługa płatności to kluczowy element każdego sklepu internetowego. Musisz zapewnić klientom szeroki wybór możliwości opłaty, ponieważ każdy internauta ma swój ulubiony sposób płacenia za zakupy. Problemy z płatnością są najczęstszym powodem rezygnacji z zakupów, dlatego upewnij się, że w Twoim sklepie można płacić na wiele różnych sposobów.

10.3

Obsługa walut

Planujesz sprzedaż na zagranicznych rynkach? Chcesz, aby Twoja marka zyskała popularność za granicą? W takim razie musisz sprawić, że płatność na Twojej stronie będzie dostępna w różnych walutach, bez dużych komisji i przewalutowania. Wykorzystaj w tym celu wtyczkę lub integrację z zewnętrznym systemem.

Zadzwoń teraz!

(+48) 608-310-139

Masz pytania?
bok@setia.pl
Zadzwoń do nas!
(+48) 606-428-824